Chapter 2

1.6K 210 5
                                    

*တီ တီ တီ*

ႏိႈးစက္​ကို အိပ္​ယာထဲက လွမ္​းပိတ္​လိုက္​ၿပီး ​ေစာင္​ၿခံဳ​ေအာက္​ Sehun ျပန္​​ေကြး​ေနလိုက္​သည္​!

"အင္​း~ ထခ်င္​​ေသးဘူး"

အပ်င္​းဆန္​႔ရင္​း တစ္​ဖက္​လွည္​့ကာ ဖက္​လံုးကို ​ေကာက္​ဖက္​လိုက္​တယ္​!

" ? ....."

Sehun ဖက္​မိတဲ့ အရာက ဖက္​လံုးထက္​ အနည္​းငယ္​ႀကီးၿပီး နည္​းနည္​း​ေအးစက္​စက္​!???

"u...whaaaaaaaaaa~ "

*ဝုန္​း*

"အား~ နာလိုက္​တာ~ ​ေသၿပီ ခါးက်ိဳးၿပီထင္​တယ္​~"

Sehun လန္​႔ၿပီး​ေနာက္​ဆုတ္​လိုက္​တာ ကုတင္​​ေပၚက ျပဳတ္​က်သြားတယ္​!

"ဆူတယ္​ကြာ ​ေစာ​ေစာ စီးစီး~"

Luhan က အိပ္​ခ်င္​မူးတူးနဲ႔ တဖက္​ကိုလွည္​့သြားရင္​း တိုးတိုး​ေရ႐ြတ္​​ေနတယ္​! ​

"အင္​~ ​ေအာ္​ Luhan ပဲ ငါ့ႏွယ္​လန္​႔လိုက္​တာ ဘယ္​သူႀကီးတုန္​းလို႔ ​ေနာက္​​ေအးစက္​စက္​ႀကီး"

Sehun က်က္​သီးထသြားတဲ့ လက္​​ေမာင္​းႏွစ္​ဖက္​ကို အသာပြတ္​လိုက္​ရင္​း ကုတင္​​ေပၚျပန္​တက္​လိုက္​တယ္​! Luhan က ႏွစ္​ႏွစ္​ၿခိဳက္​ၿခိဳက္​ျပန္​အိပ္​​ေနျပန္​သည္​! Sehun Luhan ကို ငံုၾကည္​့ရင္​း အ​ေတြးထဲထူးဆန္​း​ေနသည္​! သူထင္​ထားတဲ့ နတ္​ဆိုးနဲ႔ Luhan ကမ်ားစြာကြာျခားသည္​! ဒီ​ေကာင္​​ေလးဘာလို႔ နတ္​ဆိုးျဖစ္​​ေနလည္​း? ဒါမွ မဟုတ္​ သူ႔ရဲ႕ နဂိုပံုစံက ဒီလိုမဟုတ္​ဖူးလား ?

*ေဒါက္* *ေဒါက္*

"Sehun ဘာျဖစ္​တာလည္​း ? မင္​း အခန္​းထဲက 'ဝုန္​း' ဆိုတဲ့အသံၾကားတယ္​"

"အာ ဘာမွမျဖစ္​ဖူးhyung~"

Sehun Luhan ကို ​ေစာင္​နဲ႔ အုပ္​ခဲ့ၿပီး တံခါးအျမန္​​ေျပးဖြင္​့လိုက္​သည္​!

"ဟီး ဘာမွ အျဖစ္​ဖူးhyung လိွမ္​့လိုက္​တာ ကုတင္​​ေပၚက ျပဳတ္​က်တာ"

"ငါတို႔ Sehunnie က​ေတာ့​ေလ က​ေလးက်​ေနတာပဲ ခုထိကုတင္​​ေပၚက ျပဳတ္​က်တုန္​း"

Baekhyun က Sehun ဆံပင္​​ေတြကို လွမ္​းဖြရင္​း ​ေျပာလိုက္​တယ္​!

"ကဲ ျမန္​ျမန္​အက်ီလဲ ေအာက္​မွာ မနက္​စာလုပ္​ထားၿပီးၿပီ"

Love BirdDonde viven las historias. Descúbrelo ahora