10: Yugyeum

26 1 0
                                    

Kim Yugyeum..

Seorang manusia yang amat menjengkelkan bagi kau tapi kau amat sayang akan manusia itu. Entah kenapa tapi bagi kau dia seorang yang mature tapi keanak anakan, seorang yang jahat tapi baik, seorang yang hensem tapi cute, musuh kau tapi kawan kau. Dey! Berapa banyak tapi daa.

Okay. Pada mulanya kau sekelas dan satu kelab dengan dia. Entah macam mana korang boleh rapat. Mungkin berkat pergaduhan yang telah mengeratkan hubungan silaturahim korang.

Yg: Oi! Apesal termenung je keje kau ni hah?

Dengan selamba Yugyeum menampar kepala kau. Kasar sia.

Y/n: Bab.. eish! Kau sape hah nak tampar tampar aku?

Yg: Siapa aku?

Muka Yugyeum makin dekat dengan muka kau. Makin dekat. Makin dekat... MAKIN DEKAT.

DAN!!!

Ok sorry beta suka kasi suspen oo..

Dengan selamba kau tampar muka Yugyeum.

Yg: Sakit la ba.. kau siapa nak tampar aku hah?!

Y/n: Sukahati aku la. Kau sape nak arahkan aku?

Sekali lagi Yugyeum mendekatkan wajahnya kepada kau. Dan sekali lagi kau menamparnya dengan wajah poker face dipamer.

Yg: Ni dah lebih ni.

Maka bermulalah peperangan menepuk, menampar, menendang, menumbuk dan yang sewaktu dengannya.

-TAMAT-

AGAGAGAGA BUKU NI DAPAT RANK KE-3 UNTUK #PELIK. AUTHOR TAK TAU NAK SEDIH KE, NANGIS KE, BANGGA KE ATAU TERHARU. AGAGAGAG 😂

TERIMA KASIH KEPADA READERS SEKALIAN ATAS MEMBACA MINI FANFICTION YANG PENUH KEHAMBARAN.

KAMSAHAMNIDA!!

Mini FanfictionWhere stories live. Discover now