6 years later.

801 31 0
                                    

Første skoledag! Jeg gleder meg! Tenk at lille Brooklyn og Peyton har blitt så store! De skal begge få en fadder hver og Niall og jeg står her med Mike i hånden og skal filme alt.

"Brooklyn og Christina." sier rektoren.

Vi skyver Brooklyn opp og hun tar hånden til jenta dom heter Christina og de går sammen opp og hilser på lærerene og rektor.

"Peyton og Cameron." sier rektor og Peyton går opp. Hun tar ikke hånden til Cameron, men de gar ved siden av hverandre opp og hilser. Vi får beskjed om å dra og at barna skal få ha en dag med første- og femteklassingene. Vi gjør som sagt og drar hjem. Mike, eller Michael som han er døpt. Er fire år, også insisterte Greg og Denise (broren og svigerinnen til Niall) på å passe Louis og Mike, så Niall skal kjøre bort med dem nå som jeg skal på minigolf med Louis og Elanor. Jeg kan ikke fatte at jeg er 24 år og har fire barn! Altså min Louis er sønnen min som er ett år nå. Vi pleier å kalle ham 'baby Louis' også skal jeg på minigolf med broren min Louis. Det var litt forvirrende i starten med navnene før Liam fant på å kalle ham baby Louis.

Appropos Liam, One Direction splittet seg etter at vi fikk Baby Louis, og Perrie og Zayn fikk Joseph som er litt over ett år. De ville tilbringe litt tid med babyene sine også, men gutta er fortsatt bestevenner.

Jeg setter meg i bilen min og kjører bak Niall til vi splittes i et veikryss. Jeg sender han et slengkyss og kjører videre.

Jeg hører at telefonen min ringer, og jeg setter på handsfree.

"Hei!" sier jeg glad. Jeg ser på displayet at det er Elanor jeg snakker med.

"Hei! Vi er her nå, og bare lurer på når du kommer?" sier Elanor inn i telefonen.

"Jeg er der om 5!" Sier jeg muntert.

"Okey, da tar vi å låner køller og baller og så møter vi deg der om 5!" Sier hun.

"Flott" sier jeg og legger på.

Jeg kjører bort til parkeringsplassen ved minigolf stedet. Jeg har aldri vært her før, så jeg hadde lagt inn adressen på GPSen og har kommet til en hagelignende plass med masse små plattformer. Jeg har heller aldri spilt noe som ligner på minigolf i hele mitt liv, så dette skal bli morsomt!

"Hei!" hører jeg en stemme bak meg si. Jeg snur meg og ser en smilende Elanor stå bak meg.

"Hei!" sier jeg og gir henne en varm klem.

"Så" sier jeg "Hvordan holder man denne greia?" spør jeg og ser på en minigolfkølle. Elanor og Louis begynner å le ikor før Louis steller seg bak meg og holder køllen med meg.

"Sånn" sier han, kysser meg på kinnet og går bort til Elanor.

"Og nå da?" spør jeg og ser helt sikkert ut som et spørsmålstegn her jeg står.

"Nå slår du ballen." sier han og gjør et misslykket forsøk på å holde inne en latter. Jeg gjør som foralt og slår ballen og skyter den langt ut på gresset, jeg snur meg på helen og sier "hva kan jeg si? Jeg er et naturtalent!" og ler med de andre.

"Jaja! Nå lillesøster, kan du ta å hente ballen som havnet 2000 meter utenfor hullet." sier han og peker ut på gresset hvor ballen ligger.

"Jeg har sagt til den en million ganger at du ikke skal overdrive." sier jeg og holder inne en latter når jeg snur meg for å hente ballen.

"Burn!" hører jeg Elanor si, med en spøkefull stemme, til Louis.

Vi har holdt på i to timer, og jeg har fått en ball nedi ett hull, og den banen gikk rett fram, og jeg brukte 17 forsøk... Jeg føler meg virkelig som et naturtalent!

Mens de andre har klart alle de 23 hullene på 7 forsøk eller mindre.

Vi er på 24 bane, og den siste, og jeg gidder ikke mere snart så jeg putter den bare oppi hullet som fører til en postkasse hvor man skal få ballen oppi til slutt.

"Tada!" sier jeg.

"Jeg er enig" sier Louis "du er et naturtalent!" sier han og ler.

Vi drar til en italiensk resturant og spiser lunch.

Det har samlet seg tre jenter rundt bordet for å få aurograf av Louis. Jeg vet, selv om de har splittet seg så er det fortsatt fans. Han skriver autograf til alle tre og de går sin vei.

"Tusen takk for idag." sier jeg og klemmer dem. "Jeg skal hente B&P om et kvarter, så jeg må nesten gå, selvom det hadde vært vel så hyggelig å sitte her!" sier jeg og tar vesken min og gir Elanor noen kontanter fordi de har tatt meg med på dette.

"Neida, det trenger vi ikke" sier hun og stopper meg.

"Joda! Dere har jo tatt meg med på dette! Jeg må jo ihviertfall få betale maten!" sier jeg og gir de heller til Louis som med glede tar dem imot. Vi begge ler av Louis.

"Heei! Hvordan har det gått idag!?" spør jeg B&P

"Kjempefint! Jeg fikk to venner som heter Christian og Tiffany, og Christina var sammen med meg heletiden!" Sier Brooklyn. Buksen hennes er full av jord.

"Så bra! du da?" sier jeg og smiler og ser på Peyton.

"Jeg fikk en venn som heter Andrea." sier Peyton.

"Høres ut som at dere har hatt en fin dag da!" sier jeg og smiler.

_________________________

Jaja! Da var NFNL ferdig! Håper dere har likt den! Veldig glad i alle som har tatt seg tid til å lese!

Det kommer ikke til å komme noen sesong 2, men jeg holder på med to historier; den ene heter 'Eyes Of Gold' den har jeg nevnt før og der er det pubilisert noen deler, og den andre heter 'Dancing Mermaid' og den kommer snart til å komme!

Og igjen tusen takk for at dere har lest!❤️

Xxx Sophie

New family, New lifeWo Geschichten leben. Entdecke jetzt