1. Bölüm (NEDEN?)

559 32 5
                                    

Her şey öyle üst üste gelmişti ki üzerimde hala daha şok kırıntıları vardı.Babam olan adamın neden böyle bir şey yaptığını hala daha anlayamıyorum. Abim öleceğini bilmesine rağmen bana bakarak gülümsemesi ve gözlerinden sorun yok demesi aklımdan çıkmıyordu . Ben Beril 7 sene önce aşırı mutlu ,aşırı duygusal mafya kızıydım ve üvey abimi çok seviyordum .  Ama babamın beni adam kaçırır gibi adamları işkence ettiği depoya getirmişti.

''Baba buraya neden geldik? ''karşımda elleri ve kolları bağlı abimi görünce şoka girdim.Olayları şimdi anlamıştım babam abimi öldürücekti ama neden ve abim ölüceğini bilmesine rağmen bana gülümsüyordu ve gözleri 'sorun yok ' diyordu .

''B-baba bunu yapmıyıcaksın demi HAYIR HAYIR BUNU YAPAMAZ...''daha konuşmamı tamamlamadan babam abimin iki kaşının arasından vurmuştu. Ben abimin yanına koşarken babamın suratı ifadesizdi 

''A-abi  uyan bak şaka yapmanın sırası değil uyan UYAN DEDİMM UYANNN'' abimi sarsmama rağmen uyanmıyordu gitmişti beni koruyacağına söz veren adam ölmüştü.Ve anlayamadığım bir şeydi şuydu neden bir şey hissetmiyordum neden ağlamıyorum neden kalbim bomboş sadece içimde babam olacak adam a karşı öfke ve nefret vardı ayağa kalktım ve beni ifadesiz suratla izliyen adama bağırmaya başladım.

''BUNU NEDEN YAPTIN HAA NEDEN ABİMLE NE SORUNUN VARDI KENDİ ÇOCUĞUNU NASIL ÖLDÜRÜRSÜNN O SANA NE YAPTI MEHMET BEY BANA SÖYLEE  NE YAPTII''onun göğsüne ne kadar yumruk atsamda hala daha dik duruyordu ve canının acımadını belli ediyordu.

''Benim işlerime bulaşıp sorun yaratmıyıcaktı beni rezil etmiyicekti ha birde çok duygusal  bir kızdın Beril işlerimi sana devrediceğim için bazı duygularını kontrol etmen gerekiyordu.''dedi buz gibi sesiyle demek duygularımı kontrol etmem gerekiyordu öyle mi ? benim artık duygularım yoktu sadece saf öfke ve nefretle doluydum . Artık ne gülücek neden ağlıyıcaktım benim abimle beraber duygularım de ölmüştü.

Olanları tekrardan hatırlayınca kafamı salladım. Abim i  öbür dünyaya uğurlayınca babam dediği gibi holding i ve o yer altı dünyasını yani mafya babalığını bana devretmişti .Her gün kabuslarımdan kan ter içinde uyanıyordum.Zaten ordan da holding e buz gibi soğuk suratımla gidiyordum 7 yıl öncesinde abim yaşarken onu ve babam olacak Mehmet beyi ziyarete şirkete giderdim ve şirketteki herkes benim o güzel olduğunu düşündüğüm gülümsemelerimi ve çukur gamzelerimi bilirdi ama şimdi onlardan eser olmadığı için kimse hatırlamıyordu .Şu dünyada Beril Yerkesen denince kesinlikle soğuk , duygusuz ve fiziğinden tut suratına kadar her şeyi güzel bi kız akıllarına geliyordur. Bence bu kadar düşünmek yeter yoksa beynim patlıyıcak .Yatağımdan kalkıp soğuk bi duş aldıktan sonra giyinme odama girdim. Her kadın gibi 'bugün ne giysem 'diye düşünürken beyaz gömlek ve buz mavisi mini bi etekte karar kıldım.Altına buz mavisi topuklu ayakkabımı alıp giyindim , makyajım ve saçımı da yapıp odamdan çıktım.

Altına buz mavisi topuklu ayakkabımı alıp giyindim , makyajım ve saçımı da yapıp odamdan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Beril in kıyafeti )

(Beril in kıyafeti )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(ayakkabısı)

Salonda kahvaltı eden babam olacak adamı görünce sakin kalmaya çalıştım çünkü onu öldürmek istiyordum.

''Günaydın kızım.''dediği şeye sadece kafa sallamakla yetindim ve sandalyeye oturup kahvaltımı etmeye başladım. 

''Bu seferki ihaleyi kazanamasan da olur ama geçen seferki gibi Ulaşın seninle dalga geçmesine izin verme ''dedi alev saçan bakışlarımla ona baktım ve lavları bile dondurucak ses tonum ile konuşmaya başladım.

''Merak etmeyin  Mehmet bey bu sefer biz kazanıcaz Ulaş bu sefer benimle dalga geçemez ve bana kızım demeyin'' dedim ve hışımla masadan kalkıp evden çıktım.Karşımda güzel arabımı görünce biraz sakinleştim nedense arabalara karşı bi ilgim vardı arabaları seviyordum ve kendi Camaro 2012 ss 'ime bayılıyordum. Arabama binip holding e doğru sürmeye başladım.

DUYGUSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin