2. Fejezet-Junwo szemszöge

20 4 0
                                    

Mindenki elfoglalta a helyét a kisbuszon. Igazság szerint csak egy hét személyes furgon volt, pedig már kezdtem elhinni, hogy egy rendes, nagy buszt küldenek hatunkért.
Naív vagy, Junwo...
Lehuppantam Shiwo mellé, elvégre ő volt az egyetlen, akivel elég jóban voltam. Sunhwa és Melody egymás mellett ültek, ahogyan Seongah és Kyungmo is.
-Megcsináltuk, haver. - suttogta Shiwo, majd egy ökölpacsit adott.
-Nem volt kérdés, hogy bekerülsz, Hyung. És azon sem lepődtem meg, hogy te lettél a Leader.
-Te jobb lennél... - hajtotta le fejét kissé zavartan.
-Szerintem remekül megállod majd a helyed. Mint mindig. Ne aggódj! - mélyet sóhajtott.
-Köszönöm, öcskös. - mosolygott. Shiwo és én szinte együtt nőttünk fel. Miatta ismerkedtem meg a zenével, és ő segített a gyakorlásban is, mindig. Ha ő nem lenne, én sem lennék itt. Mindent neki köszönhetek. A furgon kigördült az épület parkolójából. Nyár eleje volt, elég meleg. Fogalmunk sem volt, hová fogunk most menni, és mit fogunk ott csinálni. Csapatépítő programot állatkertben is lehet rendezni.
-Hé.. Öhm.. Emberek! - szólalt meg Sunhwa, majd felállt a helyéről, és Shiwo felé fordult. -Igaz az, hogy mi tervezhetjük meg a logónkat, és a banda nevet?
-Igen. - felelt Shiwo.
-Az jó. Mert... Melodynak van egy jó ötlete, csak szerinte mindegy. - Mind Melodyra néztünk.
-Hallgatjuk. - mondtam.
-Hát... A nevünk lehetne Like You... U-val. Ez.. Ugye két dolgot is jelenthet. Az első, mivel mégiscsak főleg kamaszoknak gyártunk zenét, hogy "Tetszel".. A másodiknak viszont komolyabb mondanivalója lenne. Az emberek nagy része úgy gondolja, hogy mi többet érünk mint ők, mivel idolok vagyunk... De mi sem vagyunk mások. Emberek. És... Like U másik jelentése angolul, hogy "Mint te"... Olyan vagyok, mint te... Értitek, ugye?
-Persze... - mind egyszerre bólogattunk.
-Akkor jó... De ha nem jön be, akkor nem bánom..
-Nekem tetszik. - szóltam, majd a hajamba túrva kilöktem szemem elől azt az idegesítő tincset. Örültem, hogy komolyabb jelentéssel bíró nevet választottunk, és nem valami semmitmondót.
-Ugye? Nekem is! - szólt Sunhwa.
-Igen. A beköszönésünk pedig lehetne, hogy: "Hi! We're the LikeU!" - mosolyodott el Seongah is. - Ez is azt jelenti, csak konkrétabban.
-Ez menő! - kiáltott fel Kyungmo izgatottan, és tapsolt kettőt.
-Örülök, hogy a csapatban vagy, Maknae. - szólt Shiwo. Melody elmosolyodott. Mind visszafordultunk, hogy tovább utazzunk.
-Jól csinálod, Hyung. Bátorítod. - szóltam, mire mosolygott.
-Köszönöm. Ez...Tényleg jól esik. - az út nagyjából 20 perc volt, az is csak a forgalom miatt. Utána mind leszálltunk.
-Nos, srácok, elvileg csak két órát töltünk itt együtt, de úgy gondoltam, utána elmehetnénk ebédelni. - Mondta Shiwo, majd egyesével lesegítette a lányokat a buszról, akik zavartan meghálálták ezt egy-egy mosollyal.
-Hová jöttünk? - kérdezte Kyungmo, és nyújtózkodott egyet. A parkolóban rengeteg autó állt, sok ember mászkált fel és alá. Főleg gyerekek. Hangos gyerekek. Furcsa illata volt a levegőnek, és nem csak emberi hangok szűrődtek be hallójáratainkon.
-Ez egy állatkert. - állapítottam meg unottan. - Remek.
-Szerintem... Jó buli lesz. - állt mellém Melody kissé zavartan mosolyogva.
-Akkor érezd jól magad.
-Öhm... Én csak elnézést akartam kérni... A bemutatkozás alatt. Azt a Szívás dolgot.. nem úgy értettem...
-Örülök. - sóhajtottam egyet. Semmi kedvem nem volt hallgatni az aggodalmaskodását. Megél ő az én barátságom nélkül is. - Még valami? - pár másodpercig kissé sokkolódva bámult rám, majd szemei összeszűkültek, feje aprót rándult, beszédre nyitotta száját és mély levegőt vett.
-Oh, bocs. Csak gondoltam, hamár össze leszünk zárva, és együtt fogunk dolgozni, akkor nem ártana, ha elviselnénk egymást. - Zavartsága és visszafogottsága teljesen eltűnt, mintha megvadult volna. Pedig pont kezdtem gondolkodni, hogy hogyan lehet egy ilyen lány rapper.
-Rendben. Viseljük. Ahhoz nem kell jópofizni.
-Nem jópofizok, hanem.. - Shiwo közénk lépett.
-Héj, srácok... ne legyetek gyerekesek. Fogjatok kezet, és béküljetek ki. Semmi nagy dolog nem történt! - Gúnyos, szinte már kínzó mosolyt erőltetett arcára, és kinyújtotta a kezét. Vonakodva Shiwora pillantottam. - Gyerünk, nagyfiú. - biccentett fejével Melody kezére, mire egy fújtatással megragadtam azt. - Bocsánatkérés. Hajrá.
-Bocs, hogy nem érdekelt az aggodalmaskodásod.
-Semmi baj, Junwo Oppa. - mosolygott gúnyosan. - Bocsánat, amiért jófej akartam lenni, ígérem ezentúl bunkó leszek. - Sunhwa elmosolyodott, én pedig éreztem, hogy ez az egész sokkal izgalmasabb lesz, mint gondoltam. És ez nem jelent jót.

Megjegyzések:
Hyung: Jelentése "idősebb fiútestvér". Kizárólag fiúk között használatos, barátok és igazi testvérek egyaránt használják, sőt elhagyása sértődésekhez vezethet.
Hyungnim (형님) : Udvariasabb kifejezése a 'hyung'-nak.

Idol: A Kpop egyik megkülönböztetője, hogy itt nem sztárok vannak hanem idolok. A fiatal személyeket szoktuk a Kpopban idolozni, mert a 30 feletti személyek nem szeretik, ha idolnak hívják őket. Az 'idol' jelző avval különbözteti meg őket az egyszerű énekesektől, hogy ők nem csak énekelnek, hanem táncolnak, színészkednek, műsortvezetnek, modellkednek és egyéb más tevékenységeket folytatnak.

Hi! We're the LikeU:Helló! Mi vagyunk a LikeU/Helló, mi olyanok vagyunk, mint te!

Oppa: Jelentése enek is az, hogy "idősebb fiútestvér", de ez lányok számára. Ezt leginkább igazi testvérek használják, mert egy kapcsolatban ha a fiú az idősebb akkor a lány oppanak nevezi őt. (Ebben a formában ez egy kicsit személyesebb megszólítás.) A rajongók használják előszeretettel az idolokra ezt a megszólítást.

LikeUWhere stories live. Discover now