Zorla Evlendirilmek PJM(+18)

4.6K 194 62
                                    

Jin'i beklerken bende üzerimdekileri çıkartıtordum.Sadece iç çamışıtlarınla kakmıştım o sırada Jin geldi ve Özür dileyip eşyaları masaya bıraktı ve gitti.Hemen masadaki kıyafetleri alıp giydim biraz bol gelsede sorun etmedim hemen yatağa yarıp Uyudu.

Jimin'den devam;
Minji hala evde yoktu gelmemişti.Başına bişi mi gelmişti acaba telaştan ölüyordum. Annesi ve babasına ne dicektim"Kızınızı zorla siktim sonra gitti"mi dicektim.Offff minji nerdesin meleğim nerde?

Evet minji'ye meleğim demiştim.Ama o benim meleğim idi.

Jin'den Devam;
Tam aşağı doğru iniyordum ki minji'nin seslenmesiyle tekrar odaya gittim.Bana"kıyafetim yok üzerimdekilerde ıslak"diyerek kıyafet istemişti.Bende Taehyung'unkilerden getirmiştim.Ama karşıma iç çamışırlarıyla duran bir adet Minji BEKLEMİYORDUM.

Özür dileyip kıyafetleri masaya koymuştum.çok güzel bir vücudu vardı.

Aşağı indiyimde bizimkiler film izliyordum.onları rahatsız etmeden  Namjoon'un yanına oturdum.

Jiminden Devam;
Offfff aklımda bir sürü soru içimi kemiyordu.Minji hala gelmemişti.En yakın ardaşamı yani Jungkook'u arayıp ondan yardım istiyecektim.

Sonuçta en yakın arkadaşımdı.Hemen aradım.

(Junkook ve Jimin'in telefon konuşması)

Junkook:Alo Jimin noldu?

Jimin:Naber JungKook?

Jk:iyi sen?

Jm:Kötü.

Jk:Neden birşey mi oldu?

Jm:Evet oldu.

Jk:Ne oldu? anlat.

Jm:Karımla kavga ettim.Sonra oda çıkıp gitti ve şimdi nereye gittiğini bilmiyorum.

Jk:Dur bir dakika.

Jm:Noldu Junkook?

Jk:Karının ismi ne?

Jm:Park Minji.

Jk:NEEEE!!

Jm:Noluyo oğlum?!?

Jk:Senin karın burda Jimin.

Jm:Dur orda ne işi var onun yaa?!?

Jk:Sonra anlatırım gel al Minji'yi.

Jm:Tamam Neredesin?

Jk:Kaldığım yurda gel.

Jm:Tamm.Bb

Jk:bb
Konuşma End.

Jk'den devam;
Tam filme odaklanmıştım ki Telefonum çaldı arayan Jimin idi.

Açıp bana karısını bulmama yardım istedi bende kabul edip adını sordum fakat jimin'in karısı aslında MİNJİ'miş..

Bende ona benim yanımda ve gelip almasını istedim ve kapattım.

Namjoon söze atladı.

Nmj:Kim o Junkook?

Ben:Jimin Minji'yi almaya geliyor.

Nmj:Neden?!?

Ben:Karısını almaya Namjoon.

Nmj:Hmm tamam.
Bir anda kapı çaldı gelen kişi Jimin idi.Bana Minji'yi sordu bende üskattaki sağ oda dedim.

Jin,Hoseok ve Taehyung uykuya dalmışlardı bile.

Aşşağı Jimin'in kucağında minji vardı.uyuyordu.Jimin kapıyı açmamı söylemişti.Açıp hemen çıktı.Arabaya Minji'yi yatırıp kendi bindi ve gitti.

Jiminde Devam;
Minji nasıl da Junkookun kaldığı yurtta olabiliyordu anlamıyordum.

Yurda geldiğimde minjinin nerde olduğunu sordum Jk'ka.Oda yerini söyleyip çıktım yukarı.

Odaya girdiğimde yatakta uyuyan Minji'me baktım yorgun görünüyordu ve üzerinde erkek kıyafeti vardı.

Heralde ıslanmıştı.Kucağıma alıp aşşağı indim.Ve araba bindim evin yoluna doğru sürüyordum.

Eve geldiğimde Kapıyı zorla da olsa açabilmiştim.

Onu odasına yatırıp bende yanına yatmıştım.

EVETTTT GENÇLER BU BÖLÜM BİRAZ UZUN OLDU NE GÜZEL GEÇWN BÖLÜMDE SMUT OLACAĞINI SÖYLEMİŞTİM AMA SMUT İLE İLGİLİ BİŞEY BULAMADIM.O YÜZDEN kusura BAKMAYIN. BEBEKLERİM BBBB😘😘

Zorla Evlendirilmek{PJM} +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin