Alexander épp a kék és a sárga szín összekeverésével próbálkozik, de sehogy nem jön össze neki amit elvárna, kevert már bele fehér színt is és valahogy nem találja el amit épp szeretne. Dühében a földre söpri le a palettát, minek következményeként egy tökéletes színmassza áll össze a földön.
- Tökéletes!.- nyugtázza Alexander.
Ezennel megtalálta azt a színt ami neki kell. Már órák óta próbálkozott ezzel végre meg lett, amit szeretne és neki állt a kép azon szakaszának, amivel el volt maradva.
-Alexander ! Hogy néz ki itt minden.- ront be az iskolai takarító, aki nagyon jól ismerte Alexandert, mert általában itt volt az iskola termében, mint otthon a saját műtermében.
-Alexander.- kiabál rá a takarító mikor észre veszi, hogy a fülében a fülhallgató és nem hall semmit, közelebb lépve a vállát megérinti, mire a fiú kikapja a fülhallgatót a füléből és sűrű bocsánat kérés közepette megígéri hogy fel fog takarítani.
Jace! Ez kitűnő, remek idő volt. Esélyünk van a bajnokság megnyerésére..- lelkendezik Dree edző.
Köszönöm uram.- mosolyogva, de kifulladva a medence szélére támaszkodva mondja Jace.
-Holnap találkozunk fiatalúr.- köszön el az edző.
Jace még megmártózik a medencébe majd a karjával a medence szélére támaszkodva kijön a medencéből, miközben izmai megfeszülnek és a medence szélére huppanva szusszan párat. Jó edzés volt, nyugtázza magában és a dicséret teljesen az egekbe emeli. Hazafele öröm mámorba megy. Anyjának eldicsekszi a legjobb eredményét, aki büszkén öleli át egyetlen fiát. Margaret Jace anyja megtörve szorítja fiát és az jut eszébe, hogy férje ezt már nem érheti meg. Jace apja nemrég hunyt el gyógyíthatatlan rákba. Margaret azóta csak a fiának él pont úgy védelmezi mintha senki nem létezne a világon. Margaretnek nem is volt már senkije csak a fia Jace.
YOU ARE READING
Perfect
RandomAlexander minden idejét a rajzolással és a festéssel tölti. Szülei annyira büszkék rá, hogy már gyerek kora óta van egy saját műterme, amit neki készítettek. Jace a középiskola legjobb tanulója és az úszócsapat üdvöskéje, vagyis inkább a csapat leg...