LENA
Ulazim u radnu sobu i vidim da stoji pored prozora. Uzdahnem i polako mu priđem. Okrene se prema meni i zagrli me, stavlja ruku na moj stomak i mazi ga. Smeh mi razvlači lice, neke stvari se ne menjaju, tako se ponašao i kad sam bila trudna sa Janom i Darkom. Imam utisak da voli kad sam trudna.Stojimo tako neko vreme i ćutimo. Naša ćutnja je nekada bila tako glasna. Ma razumemo se i u ćutnji. Nije lako ono što nas čeka. Ipak smo doneli odluku bez da smo pitali ikoga o osobi koja sa nama i nema neke bliske veze.Nekad se pitam kako smo postali tako hladnokrvni. Odlučujemo o životu i smrti kao da pijemo kafu sa prijateljima.
- Ne znam kako da počnem. Znaš uvek sam ti se divio kako si lako uspostavljala komunikaciju i svaka tvoja odluka je bila tako ispravna. Znam da je blesna i znam da nas nikada neće ostaviti na miru ako je ostavimo ovde, ali sad reći to njenoj deci i bivšem...Jebem ti...- progovori teško uzdahnuvši.Pogledam ga.
- Kaješ li se Miloše što si izabrao mene a ne nju?- upitam. - Ne, zaboga. Odakle ti to? - uzviknu zabezeknuto me gledajući.- Onda nema problema, oduka je logična. Ona je opasnost za nas i našu decu. Imamo sva prava da je sklonimo odavde.Pusti mene da razgovaram sa njima.- kažem mu. Nije lako , znam to i ja. Ali i sama pomisao da su mi deca u opasnosti ja dvojbe nemam.- U pravu si, zaista je tako. Nikada ali nikada se nisam pokajao što sam sa tobom. Kajem se samo što sam bio slep kod očiju i nisam video šta ti je majka radila. Ustvari, slutio sam ali ...- reče privlačeći me jače u zagrljaj. - I nema potrebe, ovo je moja bitka.Žao mi je dece.Pa i njega.-doda.
MILOŠ
Stojim u radnoj sobi i gledam napolje, prijatelji su otišli i sad čekam da dođe Marinin bivši i deca. Treba da im kažem gde je i objasnim i razmišljlam kako da to uradim. I pre nego što je ušla osetio sam da dolazi. U par reči me je smirila, kao i uvek. Da u pravu je , deca i ona su mi najvažniji i njih moram da štitim. Pokušam da joj se na neki način izvinim za ono što joj je moja majka radila a ja nisam znao ali i tu me preduhitri. Mora da sam u nekom od predhodnih života delo zaslužio da u ovom budem nagrađen sa ovakvim anđelom. Stojimo tako zagrlljeni i u svojim mislima. Čujem da se vrata otvaraju i Jana se pojavljuje na njima.
- Mama, tata, stigli su. Čekaju vas u dnevnom boravku. - kaže. Duboko udahnem i klimnem joj glavom. Nemam glasa da progovorim. Lena me stisnu za ruku i povede da izađemo ohrabrujući se osmehujući. Oboje znamo da Marinin muž i nije baš najprijatnija osoba.Ulazimo u boravak i vidim da je i obezbeđenje tu. Nakon Tanjinog ispada nisam više dozvoljavao ni jednu grešku.
- Dobar dan, Paviću. Šta se ovo dešava, ovi tvoji su nas isprevrtali na mrtvo ime.- čujem ga. Vidim da je blago pod gasom. Hmm, neće biti lako.- Zdravo, Laziću. Naravno da će da vas sve pretraže nakon pretnji i napada tvoje žene. - kažem. - BIVŠE žene. Ne pominji mi tu kučku. A čekaj pa naravno da ćeš je pominjati, nikada te nije zaboravila i nije ni izlazila iz ove kuće.- ispravi me podižući prst u vis.- Kako to misliš nije izlazila iiz ove kuće? - upitam. Mada mi u glavi proleti da je otac nešto slično već rekao.
- Ti kao nisi znao da je ona ovde dolazila, ma daj. - reče mi. - Ne nisam. Ja je nisam video 30 GODINA čoveče, prvi put sam je video juče u domu zdravlja posle 30 godina kad je napala Lenu. - mirno kažem. Gledam kako mi se ironično smeje. - Nemoj meni te fazone da prosipaš, molim te Paviću. - krevelji se. - Nisu fazoni, Branko. On nije znao da ona dolazi u ovu kuću. Moja svekrva je krila to i dovodila je ovde samo kad on nije bio tu da bi me zajedno mučile.- Začu se i moja srna. On je pogleda i tek tada uoči da je trudna.
- Hoćeš da kažeš da ni meni ne veruješ' - upita ga ona. - Ne, verujem ti.Samo mislio sam...ma nema veze. - odmahnu rukom.- Nek ide kučka gde želi, samo kad sam se oslobodio nje.- doda. - Kučka je u Irskoj, danas odvedena na psihijatrijsku kliniku jer je ...pa najbolje da vi sami pogledate šta je po sredi . - i pustim mu snimke iz doma zdravlja i sa saslušanja. Posmatram ga a i vidim kako se deca zgražavaju.On samo bledi.
BINABASA MO ANG
Sudbina ili pogrešna odluka
RomancePriča o jednoj propaloj ljubavi, novoj ljubavi i borbi protiv stanja zvanog CEREBRALNA PAREZA, viđeno očima roditelja...Snaga ljubavi pobeđuje sve...a prelepi cover je uradila naša divna Večni sanjar....