part1

249 6 1
                                    

Kampüsten çıkıp merdivenleri hızlı bir şekilde adımlarken annemin evde olmasını umuyordum. Hemen çıkışa yönelip kendimi caddeye attım ve son sürat koşmaya başladım.

Kalbim göğsümden çıkarken sol yanım ağrımaya başlamıştı ve beni kambur durmaya zorluyordu.

Evin kapısının önüne geldiğimde hemen bahçe kapısını ittirip zile bastım. Tekrar tekrar çaldım.

Ancak kapıyı açan olmadı. Anahtarımın olduğu aklıma gelince çantamı karıştırmaya başladım. Sonunda bulduğum anahtarı deliğe sokup çevirdim.

Kapı açıldığında seslendim. "Annee!" Ayakkabılarımı sanki benim değilmiş gibi etrafa fırlatıp çantamı da onunla birlikte kendimden ayırdım.

"Annee!" Alt kattaki tüm odaları dolaştım bu beni kesmemişti. Merdivenleri çıkıp tüm odaları dolaştım.

Banyoda... yoktu, mutfakta... yoktu, yatak odasında... yoktu. Annem beni terk etmişti.

Veda bile etmeyip arkasında sadece bir cümle bırakmış ve gitmişti. Ciğerlerimdeki hava ben ağladıkça azalırken kendimi yere attım.

Oturup saatlerce ağlamak ya da kendime gelip hayata devam etmeliydim.

Ben annem gibi değildim. Ağlamayacak ve kaçmayacaktım. Hayat devam ediyordu benim de etmem gerekti.

Son kez fısıldadım "Anne..." diye, bu sondu.

Selam lgbt üyesi!
Umarım hikayeyi beğenirsin belki şuan anlamadın ama daha başlamadık.
Kendine iyi bak♡

girls like girlsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin