2.0

608 53 179
                                    




Soğuk suyu birleştirdiğim avuçlarıma doldurup yüzüme çarptım. Kafeine ihtiyacım vardı. Ne zaman cinsel aktivitelere bulaşsam böyle olurdu ya da... Ne zaman evlilik teklifi alsam...sanırım.


Dean belli ki şaka yapmıyordu. Ama bilmeliydi ki evlilik sadece eğlence ve beraberlik değildi. Tek bir beden, tek bir zihin olmaktı. Ayrıca birbirimizi tanıyalı daha bir dahi olmamıştı. Ya sorumluluk meselesi, paylaşmak?..


Musluğu kapattım. Dean hala yatakta uzanıyor, yastıklara sarılıp onları kokluyordu. Az önce yaptıklarımız bana hissettirdiği kadar ona da iyi hissettirmişti belli ki. Boşalırken ne kadar güzel gözüktüğünü kafama kazıdım. Bu adamı seviyordum. Gerçekten de. Ama evliliğe hazır mıydık? Beraberiteye?


"Artık yataktan çık da temizlen Dean."


"Yatağa gelip beni kendin temizle Cas." 


Ona sırıttım. Evlilik konusunu açıp beni düşüncelerimle meşgul etmeseydi birkaç round sekse hayır demezdim emin olun. Ancak kafam çok doluydu. Ayrıca dünden beri merak ettiğim Dean'in beni götüreceği yere gidecektik daha.


"Belki bu akşam günışığı. Şimdi doğruca banyoya girip hazırlan ki senin beni götüreceğin yere gidelim?"


Homurdanarak ayağa kalktı. Banyoya girmek için tam yanımdan geçecekti kulağımın altına bir öpücük kondurdu. Buna şaşırmaya fırsat bulmadan beni çevik bir hareketle duvara yasladı ve önümde diz çöktü.O tam bornozumu aralayacaktı ki nefes nefese kalmış bir şekilde amacını anladım.


"Dean... Hayır!"


"Cas, yapabileceğimi biliyorum sadece izin ver deneyeyim?"


"Dean! Ben sana yaptım diye bana muamele çekmek zorunda değilsin. Lütfen ayağa kalkar mısın?"


Masum , yemyeşil gözleri ile gözlerimin içine baktı. Çok geçmeden ayağa kalktı ve bana sarıldı. Hem bana blow job çekmesine izin vermediğim için alınmışa hem de rahatlamışa benziyordu. Onun buna hazır olmadığını biliyordum ve canının yanmasını istemiyordum. Sanırım beni anlamıştı. Bu düşmanca bir sarılış değidi.


"En azından birlikte banyo yapsak?" Saçlarını okşadım ve bu inanılmaz derecede masum olan adamın kokusunu içime çektim. 


"Yeni banyo yapmıştım ama...o kadar güzel soruyorsun ki-"


Ben daha sözümü bitirmeden dudaklarıma kapandı ve bana teşekkür etti. Her iki elimi de saçlarının arasına doladım. Dean benimdi. Benim küçük,masum ve bana muhtaç meleğimdi. Zaten hayatım boyunca sorumluluk yüklenmemiş miydim? Öyleyse her şey belliydi. Eğer Dean sorumlulukları yüklenmeye hazır değilse, evliliğimizde onun da sorumluluklarını seve seve yüklenebilirdim.


Beraber duşakabine girdik ve köpüklerle oynaya oynaya yıkandık. Saçlarını şampuanlarken tekrar öpüştük. Ve o benim yaralarımı bugün bilmem kaçıncı kez tekrar öptükten sonra. Ve...ve... bir olduk. Biz birdik.

Çiçekçi Dükkanı //DESTİELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin