Önizleme

141 5 4
                                    

Mardinli kızların umudu oldum.
Neden mi ?
Çünkü benim babam Ahmet Karasu herşeye rağmen ne olursa olsun evlatlarına değer veren karasu aşiretinin ağası peki herşeye rağmen beni fransada okutan babama ne oldu da bu kadar değişti ne oldu da geçmişte yapılan saçma sapan şeye takılı kaldı ?
Ne mi oldu ? O zaman beni delicesine sinir eden o saçma sapan şeyi birde benden dinleyin bakalım...
Hayatım mükemmel ve kusursuz şekilde gidiyordu ailemi çok seviyorum yaşadığım şehride çok seviyorum mardinde yaşıyordun törelerin küçük yaşta evliliklerin kumaların olduğu bu şehirde ama babam aşiret ağası olmasına rağmen bizi hep bunlardan uzak tutu bütün çocuklarını okuttu beni,abimi,kardeşimi evet üç kardeşiz abim Baran Karasu kardeşim Ozan Karasu.
Üniversite'yi kazandım ve şu an son senemdeyim mardindeki kızlar liseye bile gitmenin büyük bir şey olduğunu düşünürken ben üniversiteyi yurt dışında okudum fransada güzel sanatlar moda tasarımı okuyorum ve son senemdeyim evet buralar çok güzel ve eğitim şartları çok iyi ama hiç bir yer TÜRKİYE gibi değil havası suyu insanları mardini çok özlemiştim ailem burnumda tütüyordu taki bunlar olana kadar geçmişte herkesin hataları olur ama babamın yaptığı hata akla hayale sığmayacak bir hata.
Yıllar yıllar öncesinden gelen ulusoy aşiretiyle bir husumetimiz varmış bu husumet iki aşiretede düşmanlık koymuş fakat bu düşmanlık olmadan önce çok iyi anlaşan bu iki aşiret beni ve ulusoy aşiretinin veliahtı devran ulusoyu beşik kerpmesi yapmışlar mardinde bir kere söz verildimi o sözden dönülmez biz de o sözün kurbanı olduk...

EŞA DİLEMIN (kalp ağrım)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin