1.

94 7 5
                                    

Épp hogy vége van a szünetnek, már azt számolgatod hány nap múlva jön a következő.

Nagy sóhajjal lépkedsz az iskola felé, miközben szokásosan írod a reggeli bejegyzésed:

Szeptember 1 [7:35]

Új iskola. Rettegek hogy itt is levegőnek fognak nézni. Ide jött pár lány az előző osztályomból. Mei valószínűleg azzal kezdi az első napot hogy megaláz az osztály előtt. Ez neki valami hobbi féle..

Elraktad a telefont, majd próbáltad megkeresni a tantermeteket.

Némi segítséggel meg is találtad.

Remegő kézzel nyomtad le a kilincset, de mielőtt benyitottál volna valaki megfogta a vállad.

-Ne izgulj, nem lesz semmi baj! Ez mindenkinek új...

-Ennyire látszik? - fordítottad fejed a lány felé

-Kicsit..Remegsz mint a kocsonya. Egyébként Eriko vagyok! - mosolygott kedvesen

-(Neved)...

-És ma még bemegyünk? - nevetett fel, mire lassan tudatosult benned hogy az osztályban már biztosan várják hogy valaki kinyissa az ajtót, ha már a kilincset lenyomta...

Az összes szempár rátokszegeződött.

Bemutatkoztatok, majd leültetek egymás mellé.

13 fő. Nem túl nagy osztály.

Órák után Eriko megint megállított, aminek örültél, mert általában kerülik a társaságod a ribancok mocskos pletykái miatt.

Nem hiányzik hogy megint te legyél a magányos farkas.

-Te is koleszos vagy? - kérdezi vidáman Eriko

-Nem, én itt lakom a közelben.. - elővetted a telefont, majd elkezdtél egy újabb bejegyzést írni, mire Eriko kíváncsi tekintetével találtad szemben magad.

"Eriko próbál beszélgetni velem...."

-Nem vagy valami beszédes...- méregetett tovább

_____________________________________
Folyt. Köv.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 01, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mirai Nikki (2) - A küldetés: Válj istenné!Where stories live. Discover now