"Hey," Shouto, yanında hissettiği ağırlık ile düşüncelerinden sıyrılıp başını siyah saçlı kıza çevirdi. Yaoyorozu ona sıcak bir gülümseme ile bakıyordu ve bu gülüş, Shouto'nun nabzının ani bir artış göstermesine sebep olmuştu. "Ne yapıyorsun?"
"Ah, sadece... Oturuyordum, evet." Shouto iki farklı renge sahip saçlarını karıştırdı ve gözlerini kısıp hayran kaldığı kızın gözlerine baktı. "Ya sen?"
"Seni evinizde göremeyince burada olduğunu anlamıştım." Küçüklüklerinden beri Shouto'nun iki evi olarak gördüğü bu ağaç eve benzer üstü kapalı, yanları açık yer, canı sıkıldığında gelebilmek için ideal bir yerdi oğlana göre. Birçok kitapla döşedikleri bu yer, iki okur sever için harika ve sakin bir yerdi. Sessizdi ve pek görülmeyen bir yerdi.
"Bir şey mi oldu?" Shouto direkt sadede geçmek istedi, bu yüzden sordu. Yaoyorozu onun bu normalden daha da soğuk kişiliğini, aşkına karşılık alamamanın verdiği üzüntüye bağlıyordu. Bu yüzden arkadaşının keyfini yerine getirmeyi kafasına not etti, ona yardım edecekti.
"Sevdiğin kişiyi elde edebilmende sana yardım etmeye karar verdim." Yaoyorozu gülümsemeye çalıştı, Shouto gözlerini sımsıkı yumdu. Kesinlikle anlayamıyordu, Shouto'nun Yaoyorozu'dan hoşlandığını anlayamıyordu siyah saçlı kız.
Oturduğu yerden kalkıp kıza arkasını döndüğünde başını sağa ve sola salladı. "İstemiyorum." Yaoyorozu ayağa kalktı ve isyan dolu bir ses tonuyla nedenini sordu.
Kendi duygularını bastırıp sevdiği oğlanı mutlu edecekti işte. Ne diye reddediyordu ki Shouto.
"Yardım etmek istiyorum," oldu oğlanın bulundukları yeri terk etmeden önce kızın söyledi kelimeler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
spiritual pain║TodoMomo
Short Story[Shouto] Yaoyorozu, benim... Canım acıyor. Fiziksel acı hissedemeyen ben, Ağrıdan kafayı yiyeceğim şu an... •texting•