Kau baru balik dari training kat Big Hit Ent. (Kau ni dancer kt situ)
Beeb beeb *Mesej masuk*
Kau baca mesej itu,mesej itu pada mulanya membuat kau rase gembira sebab kawan baik kau (Jennie) chat kau.
Jennie:weh tdi aku tgok youtube..
Y/n:Oh lepastu?
Jennie:Aku tengok Facts About Jimin,Bf kau.
Kau dgn gembiranya menanya dia..
Y/n:Mesti dia suke perempuan rambut pendek mcm aku & lgi pendek dri dia kan?
Jennie:Dia kalau suka seseorang tu,Dia akan selalu perhatikan perempuan tu & Jimin ckp "Saya nak perempuan yg saya suka tu,selalu dipandangan saya.kalau boleh saya mahu dia bersama dengan saya je".
Sambung Jennie..
Jennie :lpstu ade video ni...Jimin selalu perhatikan seulgi time MNET Awards ke ape ii Awards / Show yang Ada seulgi dia mesti perhatikan seulgi. kalau Seulgi tunduk kat bts member,jimin orang pertama yang balas tunduk kat Seulgi.
Y/n: Kau saja nk sakitkan hati aku kan?
Jennie:Ahhahahhaha
Y/n:eung,okey bye.
Kau rase sedih,tanpa sedar air mata kau mengalir dan jungkook datang dari belakang kau.
"Jangan sedih,aku ada,dan aku sentiasa menunggu kau"-jungkook
"Jungkook,aku mintak maaf sebab masa Jimin Dengan Kau tanye aku untuk pilih siapa,Aku tak pilih kau pon,aku rase sebersalah sangat sebab aku tak pilih kau,aku mintak maaf sangat ii kalau kau rase jeles bila aku dengan Jimin".-y/n
"Gwenchanayo~ I'm not hurt at all,aku hanya suka melihat hyung aku bahagia,kau bahagia,tapi aku rase sedih sebab kenapa Jimin buat kau mcm ni? Aku tak faham dgn hyung aku yg playboy ni,tolong maafkan dia".
"Aku dah maafkan dia"-y/n
"Live must go on babe,Move on slowly aku tahu kau kuat"-Jungkook
*Bila kau dengar jungkook panggil kau dgn panggilan (babe)
Kau rasa hati kau berdegup*."Thank you 4 supporting me always I love you Jungkook"-y/n
*OMG aku terlepas*
*jungkook ketawa kecil*
"I LOVEYOU TOO Y/N"-Jungkook
"HEHEHHE"-Y/N
Thank you for reading Part 1. Part 2 will be available soon.
YOU ARE READING
FAKE LOVE JM & JK X READER✔
Fanfictioncerita ni tentang seorang gadis yang telah dikecewakan oleh Jimin. Mereka berdua ini,long distance relationship tapi malangnya cinta antara mereka berdua tidak mampu untuk diteruskan. setelah gadis itu break dgn Jimin.. ada seorang lelaki hadir pada...