Shawn és Natali élete 01.

530 62 1
                                    

Idegesen dobolok lábammal, azon gondolkodva, hogy megfordítsam-e azt az átkozott tesztet, vagy csak fogjam az egészet egy egyszerű betegségre. Olyan gondolatok cikáznak a fejemben, mint például vajon Shawn mit szólna, vagy egyáltalán akar-e most egy gyereket. Kész vagyok egyáltalán egy ilyen nagy dologra? Lehunyom a szemem és megfordítom a tesztet.

Egy...

Kettő...

Három...

Pozitív.

Nem tudom eldönteni, hogy szívrohamot kapjak-e vagy ugrándozzak a boldogságtól. Nagyot nyelve rontok ki a fürdőszobából.

-SHAWN! 

-Mrs. Mendes?-hallom hangját a konyhából. Három hete vagyunk házasok. 

-Shawn... Beszélnünk kell.

-Nem válok.-jelenti ki, majd megfordul, és tovább rágcsálja a müzlijét.

-Mi? Nem, dehogy! Shawn. Terhes vagyok.

A rágcsálás abba marad, Shawn kegyetlenül köhögni kezd.

-Tudtam, hogy nem akarod.-gyűlnek könnyek a szemembe, majd szaporán hullanak a pólóm szegélyére. 

-Jaj, ne értsd félre. Nagyon szeretlek, csak meglepődtem.-kezd szabadkozni, engem viszont nem vigasztal, így csak jobban kezdenek hullani a könnyeim.

-Csak ne sírj.-húz magához közel, és apró puszit nyom a fejem búbjára.-Szeretlek, és annyira örülök, hogy eggyel bővül a családunk.-leguggol, majd feltűri a pólómat, és csókot nyom a hasamra.


A csillagok alatt (S.M. FF.)Where stories live. Discover now