Bölüm 107

568 119 31
                                    

6 ay sonra

İkizlerin doğum günlerine bir hafta kalmıştı. Güney şirkete gittiği zamanlarda çocuklarla ilgilenmesi için bir bakıcı tutmuştu Selin. Güney yokken Aylin çocukların yemeklerini yedirip onlarla ilgileniyordu. Fakat Güney evde olduğu zaman çocuklarıyla kendisi ilgilenmek istiyordu.

Akşam Güney yorgun bir halde şirketten döndüğünde Hayal koşup boynuna sarıldı.

"Baba.. hoşgeldin. :)"

Güney:

"Hoşbulduk babacığım. Çok mu özledin mi beni?" diye gülümsedi.

Hayal:

"Evet.."

Aylin:

"Hoşgeldiniz Güney bey.." dedi kucağındaki Aral'la yanlarına gelirken.

Güney:

"Hoşbulduk.." diyerek Aral'ı kucağına aldı. "Aslanım.. sen özledin mi babayı?"

Aral gülerek Güney'e bakıyordu. Henüz Masal da Aral da konuşmuyordu.

Güney Aylin'e döndü.

"Masal nerede?"

Aylin:

"Odasında uyuyor. Şimdi uyudu."

Güney başını salladı.

"Tamam sen çıkabilirsin."

Aylin:

"Yalnız Aral'ın banyo yapması lazım. Suyunu hazırlamıştım isterseniz banyosunu yaptırıp çıkayım."

Güney:

"Sağol ben hallederim."

Aylin:

"Biliyorsunuz suyu çok sevmiyor. Tek başınıza zorlanırsınız."

Güney:

"Tamam yardım edip gidersin o zaman." deyip Hayal'in yanağını sıktı. "Babacığım sen de odana geç ben biraz sonra geleceğim tamam mı?"

Hayal başını sallayıp odasına giderken Güney ve Aylin de Aral'la beraber banyoya girmişti. Güney Aral'ı tutarken Aylin Aral'ın kıyafetlerini çıkardı.

Aral banyo yapacağını anlayınca huysuzlanmaya başlamıştı.

Güney:

HAYAL (SonGün)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin