Be free :$ 17-

163 16 2
                                    

Z pohľadu Caitlin

Justin ma niesol po schodoch dole a stále ma bozkával. Nevedeli sme sa seba nabažiť.

Keď sme už boli pri poslednom schode, chalani po nás začali pokrikovať vety typu: ,,Čo vy hrdličky, nezabite sa nám na tých schodoch." alebo ,,Čo Justinko vyrušili sme ťa? " a smiali sa jak sfetovaný.

Justinovi sa to nepáčilo a tak začal vrčať.

,,Nevšímaj si ich láska. " zašepkala som mu pri uchu a začala ho hľadkať po hrudi.

Ako zázrakom sa upokojil.

Prešiel so mnou na rukách do obývačky a sadol si so mnou na gauč a mňa si posadil na kolená.

,,Čo ste chceli ?" vyprskol.

,,No hlavne kľud dobre ? Chceli sme sa porozprávať tuto s tebou Caitlin." ako to dopovedal, Justin si ma pritiahol čo najviac ku sebe. Musela som sa pousmiať,  ako veľmi žiarli.

,,Tak začni. " vyzvala som Ryana.

,,No vieš, nemali by sme sa s tebou rozprávať o našich veciach, keď si z iného gangu. Tak nemohla by si prosím ísť hore ?"

Justin hneď po ňom vyštartoval.

,,Nie nepôjde hore kurva ! Bude tu Ryan ! Nebudeš jej hovoriť čo má a čo nemá !"

,,Justin ukľudni sa !"

,,Kurva ako sa mám ukľudniť?"

,,Ryan ja už niesom v tom gangu. Už nie som v žiadnom. " povzdychla som si.

,,Nikdy by som vás nezradila, ale ak vám to urobí radosť pôjdem hore."

,,No..my vieš, rozmýšľali sme a dospeli sme k názoru, že by si mohla byť s nami." povedal a ja som sa hneď pozrela na Jussa. Totiž to on je tu ich boss.

,,Ďakujem" vrhla som sa mu okolo krku a začala ho bozkávať.

,,Ale len pod jednou podmienkou." odtiahol sa odo mňa.

,,Akou ?" zaklipkala som očkami, na čo sa on zasmial.

,,Budeš veľmi opatrná a nebudeš veľa riskovať." prísne sa na mňa pozeral.

,,Áno oci." prekrútila som očami a smejúc sa som sa mu chcela vykrútiť z jeho zovretia, no on si ma znovu pritlačil k sebe a teraz silnejšie.

,,Caitlin ja kurva nesrandujem." zavrčal.

,,Dobre prepáč."

,,Tak čo? "

,,Čo čo ?"

,,Berieš to ?"

,,Samozrejme že áno !"

,,Oukej..tak to je všetko čo ste chceli? " spýtal sa nedočkavo Jusso.

,,No..aj hej."

,,Dobre čaute." bleskovo sa postavil zo sedačky, no ja som sa stihla postaviť ako prvá a išla som do kuchyne.

,,Alé láská. Prečo si mi zdrhla? Ja chcem ísť hore to dokončiť. Veď vieš.." kričal na mňa ako išiel za mnou do kuchyne a samozrejme to museli počuť aj chalani.

Ďalej som išla do kuchyne a on za mnou. Oprela som sa zadkom o linku a otočila sa na Jussa.

Stál vo dverách a lišiacky sa usmieval.

,,Čo sa tak škeríš Justinko ?"

,,Noo..ako si tak išla do kuchyne tak mi hlavou preblesli také všelijaké nápady. " oblizol si pery a zaškeril sa.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 15, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Be free :$Kde žijí příběhy. Začni objevovat