Shawn és Natali élete 02

534 57 4
                                    

-Veled meg mi az Isten történt?-kérdezi  Shawn a nevetéstől fulladozva amint meglát.

-Ne kritizálj! Nem így kéne kinéznie.-simítok végig hajamon.-Tegnap hajat mostam, aztán befontam és mikor ma reggel kibontottam ez  lett belőle.

Úgy nézek ki mint egy oroszlán. A hajam, nagy, pufi, és göndör. Hát nem csodás? 

-Röhögés helyett inkább segíts!-szólok rá, majd a kezem nyújtom felé. A könnyeit törölgetve segít le a lépcsőn, hiszen  alig látom a hasamtól a lépcsőfokokat... És jelen pillanatban minden fájdalmas. MINDEN. Szerencsére a baba egészséges, és minden rendben zajlik odabent. 

-Oh...-kapok a hasamhoz hirtelen, amint drága kisfiam belém rúgott. Kissé megtorpanok, és Shawn felkarjába markolok a hirtelen jött fájdalomtól.

-Hé...Jól vagy?-néz rám ijedten, és azt figyeli ahogyan hasamhoz kapok.

-Minden oké.-fújom ki a levegőt.

***

-Csuklik.-jelentem ki a kekszemet majszolva, miközben próbálom figyelmen kívül hagyni a csikis érzést.-Nézd!-mutatok a hasamon vándorló kis dudorra ami minden bizonnyal David lába.

Shawn érdeklődve csúszik közelebb, majd hatalmas tenyereit pocakomra simítja. Abban a pillanatban ahogy Shawn hozzámért, még a csuklás is abbamaradt.

-Ez most komoly?-biggyeszti le ajkait, majd elveszi kezét a hasamról.

Nevetve figyelem, ahogy csókot nyom a hasamra, ami bizsergető érzéssel tölt el.

***

A csillagok alatt (S.M. FF.)Where stories live. Discover now