8

731 23 4
                                    

Bella dan

Yine ve önceki gibi kaybolmuştum.Ama bu seferki orman değil de bir sahil gibiydi.Buranın La Push olmadığından adım kadar emindim, ancak Forks ta başka sahil olduğundan haberim yoktu.Yola çıkalı da çok olmamıştı, henüz hava da kararmamıştı.Geldiğim yoldan geri dönmeye çalıştım ama kamyonetim beni yarı yolda bıraktı.Benzinim bitti.Çevrede insan veya herhangi bir ev türü şey de yoktu.Yani buradan biryere gidemeyecektim ve Charlie nin yokluğumu farkedip beni aramasını bekleyecektim.Ne kadar kendime zor itiraf edebilsemde korkuyordum.Bu küçük kasabada başıma o kadar çok olay gelmişti ki acaba zombilerle falan da karşılaşabilirmiyim diye düşünmedim değil.

Aklımda yazdığım o korkunç senaryolardan beni sadece müzik kurtarabilirdi.Çok da gelişmiş olmayan ancak işimi gören telefonumu çıkartıp müziklerime girdim.Her ne kadar kendimi 40 yaşında gibi hissetsem de henüz 17 yaşındaydım,ve her genç gibi benim de müziğe ihtiyacım vardı.

En sonunda seçtiğim şarkı Metallica Nothing Else Matters oldu.

(bana bu şarkıyı tanıtan ve çok sevdiren kuzenimi çook seviyorum. -yazar)

Ben kendimi müziğin ritmine kaptırmışken.Deniz-müzik-temiz hava üçlüsünü bozan şey göz kapaklarımın ağırlaşması oldu.Güneş çoktan batmıştı.Hava da serinliyordu.Bunun için arabanın arka kısmına geçtim (açık olan) üzerime de arabadaki kazağımı örttüm.Ne olur ne olmaz yanımda taşıyordum, yaşadığım kasaba her mevsim yağışlıydı.Daha fazla direnmeden göz kapaklarımı serbest bıraktım...

Edward dan

Biz Marcus la koyu sohbete dalmışken içeri Jane girdi

-Aro sizi çağırıyor

Marcus la anlamamışçasına aynı anda birbirimize baktık.

-Tamam gekiyoruz diye sessizliği ben bozdum.

☆★☆★☆★☆★☆

Ortak salona gelmiştik.Aro ya soran gözlerle bakıyorduk.Çünkü James de bizimle gelmişti, ama bu birbirimize ölümcül bakışlar atmamızı değiştirmiyordu.

-Tatile çıkıyoruz diye söze girdi Aro

-Ne!? diye söze girdim henüz geleli 1 gün bile olmadı.

-İyiya şimdiden gücünüzü toplayın.

Aro sinsice sırıttı.Bu işte bir iş vardı yakında kokusu çıkar ne de olsa.Kimse itiraz etmeden hepimiz yola koyulduk.1 saat sonra geldiğimiz yer... İnanamıyorum bu İMKANSIZ!!! burayı biliyor olması mümkün değil...

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Merhaba.Yb biraz gecikti farkındayım.Ama bu aralar hiç ilham gelmedi.Umarım beğenmişsinizdir ^-^.Ne kadar az bölüm olsa bile şu ana kadar vote sınırı koymadım ancak yine de 2-3 tane de olsa geldi.Bunun için size teşekkür ederim.Ancak hiç yorum yok.Lütfen beğenmeseniz bile yorum atın her türlü eleştiriye açığım.İsteyen varsa mesaj da atabilir ancak lütfen bir belirti verin ♡♡ yorumlarınızı bekliyorum...

Edward Dönmeseydi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin