°17; Születésnap°

149 10 2
                                    

- Nos, Mr. Pingvin... Elő tudna állítani nekünk a kívánt anyagból úgy... 3 gáz palacknyit? - játszott ujjaival a vöröske az asztalnál ülve.
- Meglátom mit tehetek. - erőltetett Oswald egy halvány mosolyt ajkaira. Nem tudom mi váltotta ki belőlem ezt a paranoiát, de nem bíztam Pingvinben, valami volt a szemében, ami megijesztett. - Örülök a látogatásnak, viszont sajnos mennetek kell. Üldöz titeket a rendőrség.
- Igaz is... Még jó, hogy a jó öreg Alfrednek holnap lesz a születésnapja. - húzta széles mosolyra száját Jerome. Összehúzott szemöldökkel néztem végig a vörös arcán, majd kisétáltunk az útvesztőnek tűnő lakásból.
- Van valami terved, amiről tudnom kéne? - kapkodtam lábaim Jerome után.
- Tulajdonképpen nem kellene tudod róla, de hasznos infó. Alfrednek holnap lesz a születésnapja. A csávó Bruce csicskája, tehát nagyon nagy buli lesz tartva neki. Volt már ilyen buliban részem, mikor én voltam a fellépő, volt pár halott, de befuccsolt a tervem... De ez... Ez aratni fog! - tapsikolt örömében Jerome. - Hívni fognak egy varázslót. Hát, az igazit megöljük, mi pedig a helyébe lépünk. Elkapjuk Bruce - t és Ta Dam! Ha szerencsések leszünk elkapjuk Gordon nyomozót is.
- Értem. Lesz valami fontos feladatom? - tekintettem körbe a sikátoron, amin keresztül haladtunk.
- Hát persze, hogy lesz. Te fogod megölni Bruce Wayne - t. - csapott homlokára. Már öltem azelőtt embert, viszont nem voltam felkészülve arra, hogy megöljek egy gyereket. Az egész hatalmas sokként érintett engem, habár nem jelentett nekem semmit az előbb említett Bruce Wayne, még csak nem is láttam. Viszont már túl sok bűntényt követtem el ahhoz, hogy ki tudjam magyarázni magam a helyzetből, főleg azután, hogy a saját kezemmel öltem meg egykori polgármesterünket. A lakosok, és a rendőrök szemében egy pszichopatának voltam beállítva, akit el kell kapni és életfogytiglanra ítélni. Sosem hittem volna azelőtt, hogy egyszer ez lesz belőlem. A lány, aki visszatért hazájába és egy gyilkoló gépet faragott belőle a legjobb barátja. Egyszerűen abszurd volt a gondolat is, hogy valaha átélem ezt, és hogy a gyilkolás ennyire mámorító. Ha egyszer megteszed, már nem tudsz ellenálni. Beszippant magába és nem tudsz szabadulni a vágytól. Azt nem tudom, a gyilkolás tett olyanná, aki vagyok, vagy mindig is lakozott bennem egy szörnyeteg jó mélyen, amit a gyilkolás mámora ébresztett fel.

HELLO, MY FRIEND! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora