De hirtelen meghallottam egy hátborzongató hangot. Én csak ennyit suttogtam magamnak:
-Ne fordulj meg!!! Menj szépen tovább!!!
De ő mégis megfogta a vállamat és magához rántott, majd ezt kérdezte:
-Hova,hova cicám???
Kitörtem a szorításából és ezt mondtam mérgesen:
-Hagyj már békén végre!!!-és beszaladtam a termembe.
Már majdnem mindenki bent volt kivéve Kibát. Mikor Kitsune meglátott ezt kérdezte:
-Mi a baj Ketsuaki???
-Á semmi.
Hirtelen belépett Kiba a terembe és az arca zúzódással volt tele. Odamentem hozzá, megsimítottam az arcát és ezt kérdeztem:
-Mi történt az arcoddal???
Hirtelen elütötte a kezem és ezt mondta:
-Semmi. Csak leestem a lépcsőn!!!
-A leeséstől nem lesz ilyen az arcod, csak a verekedéstől!!! Te verekedtél???
-Nem!!! Mondom hogy leestem a lépcsőn!!!
-De......-és belépett az ajtón Tanaka-sensei.
-Csendet kérek gyerekek!!! Üljetek le a helyetekre!!!
Mindenki helyet foglalt és megkezdődött az óra.
-Gyerekek!!! Ki tudja elmondani az Akamemasu királyság történetét???
Hirtelen felálltam.
-Ketsuaki!!! Te talán eltudod mondani???
-Ööö.. Nem tanár úr!!!
-Akkor ülj vissza a helyedre!!!
Leültem és mindenki rajtam röhögött. Sajna azért álltam fel olyan hirtelen mivel az igazi nevem Akamemasu Ketsuaki, csak a történtek miatt meg kellett változtatnom.
-Na valaki??? Eltudná mesélni a történetet???-kérdezte a tanár.
Kiba jelentkezett.
-Kiba?!?! Na te biztos tudod a történetet mi???
-Már mért ne tudnám??? Az Akamemasu királyság volt a legfőbb királyi család az országunkban. De egy nap az a hír terjedt, hogy a királyi család tagjai vámpírok!!! És azon a szörnyű éjszakán a vérfarkasok lemészárolták a királyi családot!!! Ezzel a királyi vérvonal kihalt!!!
Hirtelen felpattantam és ezt mondtam:
-És ha a trónörökös életben maradt???
-Miiiii???-lepődött meg mindenki.
-Ketsuaki!!! Honnan vetted ezt a hülye ötletet???-kérdezte Tanaka-sensei.
-Én csak feltettem egy kérdést hogy mi van ha életben maradt a trónörökös!!!
-Az nem lehet!!! A királyi családot teljes egészben lemészárolták!!!-mondta Kiba.
-Mi van??? Te talán ott voltál az incidenskor???-kérdeztem.
-Nem, hogy lehettem volna ott??? És te???
-Elég volt gyerekek!!!-kiabált Tanaka-sensei.
-Ha élne a trónörökös, akkor a kastély újra lenne építve és benne lakna!!!-mondta Kiba.
DU LIEST GERADE
Ez talán a szerelem?
FantasyKemény yaoi, ezért csak az olyan lányoknak vagy "esetleg" fiúknak ajánlom akik nem riadnak vissza az ilyesmitől. Aka Ketsuaki az utolsó élő vámpír, mivel a szüleit 6 éves korában lemészárolja a vérfarkasklán. De előtte még 6 éves korában megismeri a...