Sabah ilk ben kalkmıştım.Minji hala uyuyordu ve çok güzel gözüküyordu.Dudağına hafif bir buse kondurduktan sonra banyoya girdim işlerimi bitirdikten sonra aşağı indim.
Mutfağa girdiğimde karşımda duran dağ gibi bulaşıkla bakışıyorduk.
Bir anda yıkama isteği geldi içimden ve yıkamaya başladım.
Bu gün çok güzel planlarım vardı😉.O yüzden sadece tek bir iş var bu gün minji'ye oda benimle sevişmesi.
Ve bunu nasıl yapcağımı biliyorum.Junkookdan aldığım azdırıcı toz ile.
Bulaşıklar bittiğinde kahvaltıyı hazırlamaya başladım.En son masaya baktığımda marifetleri mi göstermiştim.
Minji'yi görmem uzun sürmemişti.Hemen masaya oturmuştu.Aç kalmış bir kurt gibi yiyeceklere dalmıştı.
Gülüp bende masaya oturdum.Minji lafa atıldı.
Minji:Beni sen mi eve getirsin Jimin?!?
Jimin:Evet ben getirdim ne olmuş?
Minji:Ben mutluyum orda!!
Jimin:Ama ben sensiz mutlu değildim!!
Minji:BANANE!!!
Jimin:BANA BAĞIRMA! YA BENİ HİÇ Mİ SEVMEDİN HİÇ Mİ!!?
Minji:HİÇ SEVMEDİM YA NE BEKLİYORDUN SENİ SEVMEMİ Mİ?ZORLA EVLENDİRİLDİM SENİNLE BİRDE ÜSTÜNE TECAVÜZ ETTİN BENİ ŞİMDİ KALKIP BANA BENİ SEVMEDİN Mİ DİYORSUN!!!!
Jimin:Evet diyorum!!
Minji:Bu gün ben eve gelmicem.Jin'in kafesine gidicem.
Jimin:İzin vermiyorum.Minji:İzin isteyen yok zaten.
Jimin içinden:Sen görürsün minji nasıl kucağıma geliceksin piç Smile.
Minji:Ben doydum bb
Jimin:Nereye?
Minji:Jin'in kafesine.
Jimin:Hayır işim var seninle hem bu gün film seyrediriz nasıl olur.
Minji:İstemez.
Jimin:Hadiiii nolurrr bir kere.
Minji:İstemiyorum.
Jimin:Bak sen benimle film izle bidaha konuşmuyalım tamam mı?
Minji:Söz mü?
Jimin:Söz piç Smile
Minji:İyi tamam ayarla filmi ben üzerimi değiştiricem.
Jimin:Tamam.
Minji'den devam;
Tanrım Jimin tam bir baş belası.Ama onunla film seyredersem bidaha benimle konuşmucakmış.Bu da iyi en azından.Jiminden devam;
Minji'yi ele geçirme vakti o yüzden benim biraz yakışıklı ve biraz da sexsi olmam lazım.Minji üstünü değiştirirken bende yiyecekleri hazırlıyordum.Mısırları ve meyve sularını hazırladıktan sonra minji nin bardağına azdırıcı tozu döktüm.Ve salona geçtim.O sırada Minji'nin gelmesiyle biraz korkmuştum sesiz gelmişti çünkü.
Bende film seçip Minji'nin yanına oturdum.Film gayet heycanlıydı başlarda ama sonra cinsel sahneler çıkınca işler değişti minji her öpüşme sahnesinde inliyordu ve bu beni ve küçük Jimin'i azdırıcak güçteydi.
Bir anda kucağımda ağırlık oluştu.Minji bana sürtünüyordu inlemeleriyle birlikte.Bende t-shirt ümü çıkardım ve minji yi altıma aldım.
Yazardan Devam;
Jimin minji'yi altına alınca soyunma ya başladı önce kendi sonra minji.Jimin kendini soyduğunda sadece boxerlaydı.
Direk Minji'yi soymaya başladı.
Önce t-shirt'ü sonra Şortu çıkarıp minjiyide iç çamışırlarıyla bıraktı.Ve jimin dudaklarına yapışıp sert bir biçimde öpüyordu.
Minji'nin südyeninin kopcasını tek hamleyle çıkardı ve göğüslerini sıkmaya başladı.
Minji Jimin'in boxerını çıkardı ve gözlerini kocaman açtı.Jimin Sırıtıp minjinin külotunu çıkardı ve vajinasına iki parmağıyla gel git yaptıktan sonra penisini minji'ye soktu.
minji büyük bir inlemeyle jimine söylendi.
Minji:Ahhğğ ahğp jiminnğğ
Jimin:Geliyorum bebeğim sabret.
Minji:Çoohjğğ acıyğğoooğhhJimin:Dayan meleğim dayan.
Jimin çok hızlanmıştı.Ve bu durumda da minjinin inlemeleriyle çoğaldı.
Jimin bir kaç gel git yaptıktan sonra zevk yerini bulmuştu.Ve boşalıp koltukta uyuya kaldılar.
EVET GENÇLER ALIN SİZE SMUTTT BÖLÜMMM.JİMİN YAPTI YİNE YAPACAĞINI SİNSİ IDKDMD HER NEYSE BU BÖLÜM BÖYLE OLDU.Bb yınnn
Öpücük💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlendirilmek{PJM} +18
Fanfiction"Zorla güzellik olmaz ama bizimkisi güzel ama zorakiydi..." ✔TAMAMLANDI✔