Zoals vroeger

95 5 0
                                    

~1 week later~

Pov Hajar

Lachend kom ik school samen met Daan. De week is echt snel gegaan. Niet dat er veel gebeurd is. Daan en ik zijn beste vrienden geworden en me nieuwe school is echt geweldig. Ookal ken ik Daan alleen. Als we in onze straat aankomen, lopen we direct naar Daan's huis. Vandaag zouden er wat vrienden van hem komen, ik mocht ook iemand uitnodigen dus dacht ik aan Char. Esma en Manal heb ik al een week niet gesproken. Niet dat ik dat wil, ik moet eerst hier wennen zegt me moeder. In Daan's kamer leggen we alles klaar voor straks en praten nog wat bij. Dat zal vast  Char of Owen zijn, die zoudn er als eerst zijn zegt Daan. WIE EERST DE DEUR OPENMAAKT schreeuwt Daan als een debiel in me oor. Daan is veel sneller dus die heeft gewonnen. Als hij de deur openmaakt, staan Char en Owen samen. Heyy, zo te zien al kennis gemaakt zeg ik. Char geef ik een knuffel, Owen een hand. O shit zegt Daan. What's wrong banaan vraag ik. Rein kan niet komen en de verrasing komt met iemand minder. O niet erg. Daan wilde niet zeggen wie de andere gasten zijn. Als de bel gaat, ren ik als een maloot er naar toe en maak open. En dan sta je daar met een mond open....

Pov Rein

Ugh! Waarom moet ik perse bij me vader wonen met zn nieuwe vriendin. Ik vertrek vanavond naar me nieuwe "huis". Als me vader haar niet had ontmoet zat ik nu bij Daan op de bank met vrienden een geweldig weekend hbben zoals alle tieners. Rein we gaan! roept me vader. K KOM roep ik terug.

Pov Hajar

Ik vlieg Nils om zn hals. Ik heb besloten om het hem te vergeten. Ik moest gewoon aan onze leuke tijd denken. Ondertussen is Nils shirt helemaal nat door me tranen en de mijne door Nils tranen. Als we uitgehuild zijn, gaat Nils aan de kant en zie ik iemand die ik helemaal niet had verwacht. MANAL roep ik hard. Ze vliegt om me hals. OMG heb je zo gemist gekkie zegt Manal. Ik jou ook gek wijf zeg ik lachend.

*2 uur later*

Pov Daan

Lachend ga ik op de bank zitten, naast Hajar. Ze zit met Nils bij te praten. Ik kijk haar van top tot teen aan. Ik heb hier dagen over wakker gelegen, maar ik weet ik het zeker ik ben verliefd op Hajar. Jammer dat Rein niet kon, het is gezellig met hem zegt Hajar tegen me. Ja gezellig is het zeker met Rein zeg ik met een glimlach. Rein en Hajar hadden elkaar eerder leerde kennen, toen Rein in de week langs kwam.

Pov Hajar.

Trrrr Hajar is een giraffe en Daan is een Banaan. O me mobiel zeg ik schamend. Snel neem ik op en loop naar de gang. Hallo met Hajar. Hey lieverd waar ben je? vraagt me moeder. O k zei toch dat ik bij Daan sliep of ben je het vergeten? antwoord ik. Nee, niet vergrten hoor, maar wil je terug naar huis komen want jij bent vergeten dat Bas en zn zoon vandaag komen. Bij het woordje Bas krijg ik een blij gevoel. O ja ben er zo doei mam zeg ik. Voordat ze antwoord hang ik op. Bas is de nieuwe vriend van me moeder echt een aardige vent. Hij is een echte vader figuur voor me, die k nooit heb gehad. Snel loop ik naar de woonkamer waar de andere zitten en pak me tas. Waar ga je heen vragen ze tegelijk. Sorry guys maar me moeders nieuwe vriend is er met zn zoon en k moest naar huis. O wacht ik laat je wel ff uit zegt Daan. Snel geef ik iedereen een knuffel en loop naar buiten. Zie ik je morgen.vraagt Daan buiten. Ja is goed bij mij?. Ja prima app je nog wel hoor. Is goed. Ik twijfelde of ik het moet doen maar doe het toch. Snel geef ik een.kus op daan wang. Ik zie dat hij schrikt.  Dan loop ik zo snel mogelijk naar huis. Ik pak me sleutel en maak de deur open. Ik loop naar binnen en zie iemand op de bank die ik niet verwachtte....

New Start, New Life!(Mainstreet Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu