Canın çok sıkkındı, sende biraz bu sıkıntını geçirmek için wattped 'de kitap okumaya karar verdin. Telefondan Wattpad 'e girip kitap seçenekleri arasında dolanmaya başladın. Ve karşına bir CP kitabı çıktı. Hemen açıp okumaya başladın ve kitabın sonuna kadar geldin. En son sayfaya geçiş yaptığında başlıkta "iyiki doğdun Helen" yazdığını gördün. Ve o günün B.P.'ın doģru, günün olduğunu anladın. İçinde bir sevinç oluştu ve birden, bire kendini çok mutlu hissettin. Açık olan pencerene doğru yürüdün, gözlerini kapattın ve iki elini göğsünde bağlayarak yüzünde samimi bir gülümseme oluşturdun. Sonra tatlı ve naif bir ses tonu ile şunu söyledin "İyiki doğdun Helen..."
Arkandan duyduğun ses kalbinde bir çarpıntı oluşturdu. "Teşekkür ederim."
Arkana dönmeyi cesaret edemedin ve gözlerini pencerenin camına çevirdin. Ve şaşkınlıktan olduğun yerde kaldın. Camda Helen'ın yansıması vardı... ve sana hiç olmadığı kadar sıcak ve samimi bir gülümseme ile bakıyordu. Sonra sana şunları söyledi.
"Herkes unutmuşdu, biliyormusun? Beni hatırladığın için teşekkür ederim."
Penceredeki yansımadan Helen 'ın yüzüne daha dikkatli baktın, ve gözünden bir damla yaş süzüldüğünü farkettin. Sonra bakışlarını Helen'ın havadaki eline çevirdin ve gördüğün şey seni hayrete düşürdü. Çünkü Helen'ın elinde senin kandan çizilmiş çok güzel bir resmin vardı. Resmi görünce istemsizce gülümsedin. Gülümsemeni farkeden Helen sana "Senin için. Sanırım sevdin..." dedi. Ve resmi sana uzattı."Sen olsan ne yapardın?..."
İyiki doğdun Helen...
Umarım sevmişsinizdir. 😊💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖