Sokak dansçısı

199 10 4
                                    

Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz.

Ve 1,2,3,4 hadi sağ el yukarı sol bacak yana evet ben dünyaya bu sesleri duyarak geldim. Annem bana hamileyken hep klasik müzik dinlemiş, sonrada beni baleye yazdırmış. Benim hep kuğu gibi narin,ince,zarif,güzel bir kız olmamı istemiş ama işler pek de istediği gibi gitmemiş. Ben oldum olası hırçın biri oldum aslında iyi biriyimdir ama biraz hırçınımdır. Belkide bu 17 yaşında bir genç kız olmama rağmen beni hala balerin olmaya zorlayan, bana bebek gibi davranan anneme bağlamalıyız. Bir gün yine baleye giderken yolda bir kız görmüştüm sokak dansı yapıyordu fazlasıyla havalı ve güzel gözüküyordu, tam da benim olmak istediğim gibi özgür ve hırçın ama yaptığı tek şey dans etmek aslında ona dans etmek değildi kız bildiğin o dansı yaşıyordu evet ben balerin değil sokak dansçısı olmak istiyordum. Çünkü ben kuğ gibi süzülmek değil ruhumla beraber dans etmek istiyordum. o gün eve geldiğim de sokak dansı ile ilgili bir sürü şey araştırdım annem bunları görünce hiç hoşlanmadı ama umrumda mı sanıyo. Hatta bir ara eğer böyle bir dansa başlarsam evden atacağını dahi söyledi babam yoktu annemle ayrılmış ve Los Angeles'a taşınmıştı. Yine de bütün olanaklarımı kullanarak o hayran kaldığım kızın yani Alexis'in yanına gidip beni sokak dansçısı yapmasını istedim. Bu sandığım kadar kolay olmadı sandığımdan daha havalıydı bana benim sana ayıracak vaktim yok dedi oysaki hiçbir işi de yokmuş. Teşekkür ederim o gün bütün hayallerimin içine sıçmıştı, ama ben hayallerimden vazgeçer miyim? Asla Alexis bırak bana dans öğretmeyi bana onun grubunda dans etmem için yalvaracaktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 05, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sokak dansçısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin