Whole gang full of drug addicts

96 6 0
                                    

2 tygodnie wcześniej*
W opuszczonym starym domu przy ulicy Berney wybuchła bójka dwóch strasznych gangsterów-Pumpa i Drew Dreadleya. Bójka toczyła się o znany gang narkotykowy "WESPIC". Wszyscy
ludzie zamieszani w ten gang mieli za zadanie wykonywać polecenie lidera grupy,z którym można się komunikować tylko przez internet.
Pump postanowił odejść...co wiązało się z wieloma strasznymi konsekwencjami które wypływają teraz na światło dzienne...

24 maja 2029 godzina 00:24

"Zjarany Pump wraca do swojej bogatej rezydencji usytuowanej w Kalifornii w pięknej okolicy pełnej zieleni...przeprowadzka nastąpiła około tygodnia temu,ponieważ postanowił przeprowadzić się w bardziej spokojne miejsce by ukryć się i przemyśleć parę spraw"

Lil pov*
Właśnie wróciłem do rezydencji kompletnie zjarany...nie wiem co się ze mną dzieje...
Mam dość! Nigdy tak naprawdę nie obchodzili mnie inni ludzie,ale po prostu bez Ashly moje życie to nie to samo...
Czuję że to ta jedyna...ale jak ją mogę uratować jak nic nie wiem?
Nawet czemu ją porwali...
Mam nadzieję, że nic jej nie zrobili,bo jak tak to zabije ich!!

Ashly pov*
Beznadziejnie się czuję.. od paru dobrych godzin wymiotuje bez przerwy...porywacze kazali mi wziąć tabletkę,ale się postawiłam więc teraz mam podbite oko i prawdopodobnie złamane żebra...podejrzewam że i tak mi jakimś cudem przemycili tą tabletkę...nie wiem co zrobić...
Jestem sama w tych czterech ścianach...bez nikogo. Mam nadzieję, że Lil mi pomoże bo nie daje rady już...co z tego,że to debil...

GANGSTERZY*
-Ross,mamy za mało pieniędzy
-Jak to kurna? Dopiero co ukradliśmy tamtym z Winselya...
-No wydaliśmy połowę kasy na tą głupią blondynę...
-Który z was,debile dał jej tabletkę gwałtu?
-Ja-odpowiedział Adré
-Ty jesteś normalny?? Przecież jak ją znajdą w takim stanie,będzie na nas...
-A w dupie to mam... przynajmniej laska trochę spotulnieje...
-Nie powiedziałbym, to twarda sztuka niestety...głupia nie jest
-No i uparta jak jasna cholera... przynajmniej  Pumpa dostaniemy jak pójdzie ratować swojej girl
-Z tego co wiem,to oni nie są razem...
-Jesteś ślepy czy co? Nie widzisz jak Lil się na nią patrzy...przecież na bank się zakochał...
-No i co z tego? Nie mieszajmy się w ich prywatne sprawy...
-A jak inaczej chcesz tu zaciągnąć Pumpa,żeby nam oddał kasę za dragi i nie pieprzył głupot? Bo ja nie mam lepszego pomysłu...
-No nie wiem...zapytać się go?
-Porypany jesteś? Przecież on nie chce z nami gadać po ostatniej akcji...
-A to nasza wina,że nie poszła po naszej myśli co?
-Ta laska ma na niego zły wpływ...to już nie ten sam Pump
-No trochę się zmienił...ja jestem za tym bym blondi ukatrupić!
-Bez przesady...lepiej wywieźmy ją gdzieś daleko...
-A jak ten debil się skapnie,że robimy go w konia? Przecież będziemy mieli przesrane i nie wróci do nas...
-No według mnie nie wróci do nas bo porwaliśmy jego dziewczynę,ale róbcie co chcecie...
-Kretynie,oni NIE są razem!!
Ona go nie nienawidzi...
- Też prawda...ale jak on ją uratuje to k może się w nim zakochać...czemu baby są takie porypane?? Cholera jasna!

"Transport numer 819 został zlikwidowany-obiekt 234X namierzony"
...





Guy Like HellOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz