~ Ryuu szemszögéből:
Ismét arra a helyre kerültem, ahol legutóbb anyával találkoztam. De most nem ő volt ott:
- Ryuu. Tényleg igaz amit láttam?-Tiger volt az.
Teljesen összetörve és leláncolva:
- Mi a? Hogy kerülsz ide?-kérdeztem.
- Láttam mikor szülinapodkor Natasha bement hozzád és lefeküdtetek. Tényleg megtörtént?-kérdezett ismét.
- Nem nem történt semmi.-feleltem majd odaléptem s így folytattam:-De Natasha ki akart deríteni valamit azzal kapcsolatban, ami a piramisban történt. Azt akarta kideríteni, hogy más miatt is tettem amit tettem, vagy csak azért, hogy megmentsem. És bevallom kis részben más miatt is. Bevallom annak idején tényleg éreztem valamit iránta, de annyira jó barátok voltunk hogy nem akartam ezt elrontani. De azt az érzést kellett használnom hogy meg tudjam tenni. De abban a pillanatban mikor megtettem, ki is öltem magamból azt az érzést. Vége lett.
- De akkor mi az igazság mi történt pontosan? Elhitte?-kérdezte még mindig csalódva.
- Nem teljesen. Leszorított közben az ágyra, majd megcsókolt hogy úgy derítse ki. Kicsit de viszonoztam a csókot, de mégsem annyira. Majd mikor elhúzódott láttam a szemein, hogy már tényleg elhiszi, s azt mondta, hogy most már biztos hogy Angelt szeretem igazán.
- De akkor mégis meg csalt engem, úgy hogy megcsókolt téged.-harag kezdett úrrá lenni rajta, majd azonnal közbe vágtam.
- Nem csalt meg, mivel téged szeret! Ő is csak kényszerből tette amit tett.-feleltem.
- De akkor miért érzem úgy hogy megcsalt?-kérdezte ismét letört arccal.
- Mert te annyira szereted, hogy nem tudnád elengedni és bántani sem tudnád!-feleltem.
Ekkor el tűntem, de még halottam mit mondott Tiger:
- Kérlek téríts észhez.-majd minden elsötétült, és visszatértem oda ahol voltam.
Tiger már épp támadni akart Natashára amikor hirtelen előtte teremtem, s puszta kézzel állítottam meg a katanát, majd Tiger homlokához tettem a kezem s így szóltam:
- Öcsi térj vissza közénk!
A szimbólum eltűnt Tiger homlokáról, majd szemeibe visszatért az élet, és sírva borult a mellkasomnak:
- Köszönöm bró! Köszönöm!-mondta, majd ekkor visszakerültünk a terembe s a köpenyes fazonok ledermedve álltak.
- Mos ti jöttök!-mondtam, majd kezemet előre nyújtottam, az alakom megváltozott és így szóltam.
- Én Ang El'Diablo! Megparancsolom hogy jelenjetek meg Blue-Eyes White Dragonok és intézzétek el ezeket az árny párbajozókat!
Ekkor mindhárom Blue-Eyes White Dragon megjelent a paklimból, és rátámadtak a köpenyes fickókra, de valami vissza verte a támadást s a sárkányok eltűntek. Nem más mint Mirror Force csapda lap volt. Ekkor Miharu és Yuri jelentek meg. Pegazus totál ledöbbent, mikor meglátta őket, majd Yuri így szólt:
- Nemsokára velünk kell megküzdened Ryuu Haga! De előtte még meg kell hogy találj minket!-azzal mindannyian eltűntek.
Nem is baj. Legalább Tiger jól van. Bár van egy olyan érzésem, hogy Natashával lesz egy nem épp kellemes beszélgetése. Elhagytuk az épületet, és visszamentünk Pegazus lakhelyére, kipihenni magunkat.
ESTÁS LEYENDO
Ötödik kötet: Yu-Gi-Oh! Duell Monster: Árnypárbajok Amerikában
FanficEgy telefon hívásra indult a el a csapat Amerikába, Miharu és Yuri segítségére. Ryuu, Tiger, Natasha és Angel egységes erővel veszik fel a harcot az Árnypárbajosokkal. Még nem tudják, de rengeteg próbatétel, és csapda várja őket. Ryuu és Tiger is me...