°18; Amikor A Nap Nyugovóra Tér°

134 9 2
                                    

Egész éjszaka csak forgolódtam, nem tudtam álomra nyomni szemeimet, folyton csak kattogott az agyam. Felültem a kemény felületű fa ágyban, majd a csempéket kezdtem bámulni. Elindultam a konyhának nevezett rozoga szobába, melyben egy hűtőszekrény, egy csap és egy gáz - tűzhely foglalt helyet. Ittam egy pohár vizet, majd visszacsoszogtam az ágyhoz. Hiába hunytam le szemeimet, nem bírtam elaludni. Egész este csak a mennyezetet bámultam, közben milliószor elgondolkoztam Jerome tervén, amiről egyenlőre nem tudtam sok mindent.
Hamarosan felkelt a ház többi lakója is, mindenki álmosan dörzsölgette szemeit, kivéve a folyton mosolygó, friss és üde Jerome - ot.
- Jó reggelt mindenkinek! - kiáltotta el magát a vöröske. - Kislány, aludtál valamit? Tiszta karika a szemed...
- Nem tudtam aludni. - ásítottam egyet.
- Ma van a nagy nap, mikor megöljük Bruce Wayne - t! - mosolygott szüntelenül Jerome.
- Beavatnál a tervbe? - érdeklődött Tűzbogár.
- Persze! Mint már említettem, bűvészek leszünk, akik messziről érkeztem Gothambe, hogy mosolyt csaljunk az emberek arcára. Viszont igazából elsőnek elsütünk pár trükköt, majd mikor a nap is nyugovóra tér, kihívom a közönségből Bruce - t, majd Jenna elnyesi a csinos kis torkát. Ennyire egyszerű. Aztán ha ügyik leszünk James Gordont is elkapjuk, de ő csak a ráadás. - kacsintott Jerome ujjaival dobolva az asztalon.
Sokszor elgondolkoztam azon, miként is keveredtem én ilyen nagy bajba, de mindig eszembe jut melyik ember váltotta ki belőlem ezt a viselkedést, viszont nem haragszom rá. Nem tehet arról, hogy felébresztette bennem az igazi szörnyet. Kicsit kezdtem úgy érezni, mintha ebben a társaságban kezdenék megőrülni, de biztos voltam benne, hogy csak egy gyenge megérzés sugallja ezt a gondolatot, amivel nem is kellene foglalkoznom.

Mikor már kellően meg voltznk az előkészületekkel, elindultunk a buli helyszínére. Jerome az igazi bűvészeket elcsalta egy kisebb fülkébe, majd a Rémek Légiója megölte mindet. Felkaptuk magunkra az öltözékeket, nekem egy testhez simuló kék ruhát kellett viselnem, egy arcmaszkkal, hogy ne ismerjenek fel minket, hiszen mindenhol a mi arcunk van kitéve körözésnek.
- Na, akkor kezdődhet a buli! - nyújtott át nekem Jerome egy pisztolyt és egy bicskát.
- Kezdődhet. - suttogtam hallkan magamnak, ezzel felkészítve magam a vérontásra.

HELLO, MY FRIEND! Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ