Prolog

1.2K 54 9
                                    

Opowiem wam historie o miłości.
Bolesnej, ciężkiej a jednak tak bardzo silnej, że przetrwała lata i nawet smierć nie jest jej w stanie zniszczyć .
I nie jest ona tak stara jak wam się wydaje, praktycznie dzieje się w teraźniejszości.
A skąd ją znam ? Opowiedział mi o tym mój przyjaciel.
To co gotowi poznać miłość bratnich dusz?
Gotowi poznać tych którzy pokochali na nowo ?




- Pewien starszy pan powiedział mi kiedy patrzyłem na niego, podczas pogrzebu jego matki.
Że najpiękniejsza miłość jest wtedy kiedy nie wiesz dlaczego kochasz.
I wiesz co?
Miał racje...Nie wiedziałem dlaczego go kocham, nie miałem nawet pojęcia za co.
Przeoczyłem fakt kiedy, go pokochałem.
Ta miłość, mnie po porostu niszczyła.
Nie ważne było to że umierałem od środka i tak go kochałem a teraz wiem, że to uczucie będzie przez resztę wieczność, ugaszone na dnie mojego martwego serca.



Ten uśpiony w moim sercu żar rozpalił się na nowo jeszcze bardziej pożerając kiedy ujrzałem te przeklęte niebieskie tęczówki. Jego tęczówki...

H

🦇🦇🦇🦇🦇🦇

Hey Hey! Witam was w moim opowiadaniu!
Od kilku tygodni pracuje na moim pierwszym i tak naprawdę poważnym ff.
Nie wiem jak wyjdzie mam nadziej, że się spodoba.
Ile rozdziałów będzie jeszcze nie wiem.
Ale mam nadziej iż przyjmiecie je pozytywnie :)
Wszelkie komentarze jak i gwiazdki są mile widziane 😉 nie pogardzę.
Również chciałabym usłyszeć waszą opinie na temat rozdziałów i samego ff.
Okładka:  ⭐️⭐️ Darrrow  ⭐️⭐️
Odrazu przepraszam za błędy, ale dysleksja robi swoje tak więc...

Asta la Vista i do następnego 🙋‍♀️🙋‍♀️

𝐿𝑜𝑣𝑒 𝐴𝑔𝑎𝑖𝑛 ✔︎ || Larry Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz