ღ Min Yoongi ღ
Kiléptem a hófedte tájba, mely gyönyörű ,festői csillogással pompáztatta el szemem világát. Apró pelyhek hulltak arcom szegleteire,minimális borzongásra késztetve. Imádtam nézni ahogyan a hó lassan de biztosan átveszi az uralmat. Szívesen elviseltem volna ,ha lelkem kínlodó szövetei hasonlóképpen bomlanának le. A fehérség jelenti a megtisztulást számomra. Azonban az én világosságomat most sűrű gomoly felhők borítják be. Rosszallóan hatva agyam féltekéire. Képtelen voltam bármiben is meglátni azt a cseppnyi jót, amit minden dolog magában hordoz. Reszketve , őrlődve indultam meg lakásom felé, ahol begubózva álltam volna neki az én szenvedő szerelmi történetemnek. Azonban Hayun keresztbehúzta számításaimat. Egy kávéra ,vagy legalábbis valamilyen italra vagyok hivatalos pár óra múlva. Nem ez nem randi ,hiszen Hoseokot is hozza ,ha minden a terv szerint alakul. Rohanva lépdeltem hazafelé ,hiszen kevés időm van. A legjobb formámat szeretném mutatni neki. Ez a fiú teljesen elvette a józan eszemet ,ha párként nem is kapom meg,legalább barátként szeretném magam mellett tudni.
Otthon elvégeztem minden teendőt magamon,hogy oda tegyem magamat külsőleg.
Mire késznek tituláltam magamat éppen időben is voltam,szinte akkortájt kellett volna eleve indulnom.
Maszkom alatt hatalmas mosoly foglalt helyet ajkaimon. Lehetetlen volt palástolnom a jó kedvemet,tényleg csak erre vágytam ,hogy újra lássam. A hópelyhek még mindig kifogyhatatlanul ostromolták a város utcáit és épületeit. Kellemesen csípte szemem mellett a fedetlen bőrt a lágy szellő. Hajam kissé túlnőtt a megszokott hosszán így szemem elé lógott. Talán ez csak rátesz enyhén a kinézetemre,remélem Hoseok álla a padlóval fog találkozni ,ha meglát. Azt szintén,hogy nemi identitása azonosul az enyémmel.A teázó előtt megálltam ,majd mielőtt beléptem volna levettem a sapkámat. A visszatükrözödő üvegben szemügyre vettem magamat ,egy fejrázással helyre tettem rakoncátlan tincseimet végül pedig beléptem .
A kellemes meleg és levendula illat egyből megnyugtatott. Messziről kiszúrtam Hoseok fekete kobakját. Megint mosolygott,úgy látszik neki ez a mániája. Nagyon pozitív személyiség lehet. Óvatosan közelítettem meg a két testvér duoját. Hayun előbb kiszúrt mielőtt oda értem volna,hangos köszönéssel futott elém,szívélyes ölelésbe invitálva. Zavartan ,de visszonoztam a gesztust majd együtt andalogtunk vissza a testvéréhez.Hoseok arcára ráfagyott a mosoly,meglepődve esett le neki,hogy ki is vagyok. Komor lett az eddigi mosolygó arca. Féltem,hogy miattam lett ez,megöltem a meghitt hangulatot. Lehet el sem kellett volna jönnöm.
- Elnézést Hobi viselkedése miatt,idegenek előtt eléggé szégyenlős! - szabadkozott a kisebbik,megbökve a velem szemben ülőt.
- Semmi gond,átérzem - ejtettem meg feléjük egy kisebb mosolyt. Ezt a találkozást nem így képzeltem el.
A pincér felvette rendeléseinket,amiket hamar meg is kaptunk.
- Akkor kezdem én,hogy mind a ketten bemelegedjetek aztán - nevetett fel kínosan Hayun majd magáról és Hoseokról kezdett mesélni.
Nem tudtam a lányra figyelni,minden egyes pillanatot megragadtam amikor csak elnézett.
Hoseok lehunyt szemmel hallgatta a lány csacsogását. Így nagyjából egy méterről nézve is csodálatosan festett. Hibátlan ,fehér bőre csak úgy csillgott a gyér fényben. Fekete haja elől ketté valásztva kisebb ovális kört formálva foglalta el helyét homlokán. Telt ajkai enyhén elnyíltak, ami által kiszáradtak ezért nyelvével érzékien végig nyalt rajtuk,akkor tűnt fel,hogy végig engem nézett. Pár másodpercre elvesztem sötét barna íriszeiben,végül zavartan kezdtem kémlelni forró,füstölgő matcha teámat.- Yoongi te jössz ,Hobinak még kell egy kis idő- ült át mellém a lány ,amit nem értettem.
Felnézve szempilláim alól láttam,ahogyan Hoseok kezei ökölbe szorulnak. Miért zavarja ? Ennyire féltené a húgát ?- A nevem Min Yoongi , művésznevem Agust D ,de ezt tudjátok. Huszonöt éves vagyok,jelenleg nincsen párkapcsolatom. Tizenkét éves korom óta írok,igaz azóta sokat fejlődtem. Hét éve élek egyedül ,ami által kikövetkeztethető ,hogy azóta dolgozom. Kezdetben egy benzinkúton kezdtem a pályafutásom,később árufeltöltőként. Munka mellett tettem le a villamosmérnöki diplomámat,nagyon nehezen. Sokat szenvedtem érte ,de megcsináltam magam miatt. Szabadidőmben sokat írtam,sok barátom nem volt sőt egyenetlen egy aki a mai napig velem van. A kiadóm Kim Seokjin az. Kiskoromban sokat nélkülöznöm kellett ,ami miatt sokszor nem kaptam meg az adott szezonálisan divatos ruhákat vagy játékokat. Ezáltal sokszor kaptam bántó szavakat,néha verést is. Nehéz volt a gyerekkorom,ahogyan a kamaszkorom is ,de felálltam a padlóról. Láss csodát most itt ülök elismert íróként - fejeztem be rövid monológom.
Hayun könnybe lábadt szemekkel nézett rám,amit megint nem értettem. Egy hideg könnycsepp szánkázott végig arcomon,akkor tűnt fel ,hogy könnyezek. A múlt keményen megviseli a lelkivilágom. Mindig érzékenyen érint. Idegesen törlöm le a további kibuggyanó cseppeket. A sírás a gyengeség jele,főleg ha mások előtt teszem! Hülyeség ,de ezt édesapám tanította nekem. Ennyi maradt nekem belőle. Egy emlékfoszlány melyben egyetlen egy mondat játszik nagy szerepet.
Hayun kézfejemre simította tenyerét amitől arcom egyből a legszebb homár pirossági versenybe nevezett. A lány kék szemeibe mélyesztettem sajátomat. Ekkor tűnt fel,hogy mennyire hasonlít Hoseokra, nagyon szép lány. Ilyenkor nagyon sajnálom,hogy homoszexuális vagyok.
Hangos csapódás zaja ütötte meg fülemet,amitől egyből előre kaptam fejemet.
Egy dühös Hoseok látványa fogadott ,aki a szék eldöntése után ,sebesen hagyta el a helyiséget.
Értetlenül néztem utána ,majd kérdőn Hayunra vezettem vissza tekintetem,aki váll rántva válaszolt.Mi a baja Hoseoknak?
(⊙.⊙(◉̃_᷅◉᷅)⊙.⊙)
Halihó!
Remélem tetszett a negyedik tollvonás!
Az előzővel ellentétben ezt a részt egészen olvashatónak érzem.
A visszajelzéseket nagyon várom!!
Elnézést ,ha vannak elírások!
Köszönöm a figyelmet !
Virtuális ölelés 🖤🤗
Sietek!
2018.10.03.
ʕ•́ᴥ•̀ʔっ
KAMU SEDANG MEMBACA
Miattad írtam ! - Yoonseok [befejezett]
Fiksi Penggemar"- Várj ! - kiáltottam utána, mire meglepődve fordultak hátra a lánnyal - Milyen Hoseok ? -kérdeztem kétségbeesetten, tudnom kell, hogy ki ő! - Az maradjon az én titkom egyelőre ! - kacsintott, majd kilökve az ajtót kisétált rajta, elvíve magával le...