21.|-Akarlak, most és azonnal.-🔞

954 49 117
                                    

-Most aludj. Szükségem lesz rád.-adott puszit a homlokomra.

Nem sokkal később felébredtem. Shawn békésen szuszogott mellettem. Kikeltem az ágyból és lassan kisétáltam a fürdőbe.

A villanykapcsolót nem találtam meg, így a sötétben tapogatózva megtámaszkodtam a mosdókagyló szélén. Megengedtem a hideg vizet és megmostam az arcom. Fura érzés kerített hatalmába...

-Kim. Rendben vagy?-nyílt ki az ajtó és kirajzolódott előttem Shawn alakja.
-Nem, szükségem van egy ölelésre.-dőltem neki a hideg falnak.
-Bébi, mi a baj?-sétált felém, majd szorosan karjaiba zárt.
-Nem tudom, olyan fura érzésem van.-néztem fel rá.

Tekintete a szemem és a szám között cikázott, míg végül neki szorított a falnak, kezeit a csípőmre vezette és lágy, mézédes puszit lehelt ajkaimra.

Távolabb húzta fejét és a szemembe nézett, de én ezt nem tudtam mire vélni.

-Ez nem volt igazi csók.-vágtam szomorú arcot.
-Pedig úgy tünt élvezted.-
-Szenvedélyesen csókolj meg Shawn, mintha ez lenne az utolsó csókunk.-ragadtam meg a felsőjét és magamhoz húztam.
-Ahogy szeretnéd királylány.-

Teste szinte teljesen az enyémnek simult, ezzel engem végképp a falhoz szorítva. Éreztem szívének heves dobogását.
Jobb keze a fenekemre vándorolt, míg a ballal államnál fogva felemelte a fejem.

Megkaptam amit akartam, olyan szenvedéllyel csókolt meg mint még soha. Minden gondom eltűnt, nem számított a tér s az idő, csak az, hogy Ő ott van velem és szeret. A karjai között akkora biztonságra leltem, mint sehol máshol a világon.

Ajkaink csak egy pillanatra váltak el, míg azt suttogta "szeretlek".

Két erős kezének szorítását megéresztem a csípőmön, majd egyiket lassan bevezette a felsőm alá.

Érintése alatt csak úgy égett a bőröm, a szívem hihetetlenül gyors ütemet diktált.

-Bébi.-lehelte ajkaimra.
-Shawn..-ejtettem ki nevét oly' nehezen, mikor lágy csókokkal hintette be a nyakamat.
-Akarlak, most és azonnal.-

Hangja olyan érzéki volt, hogy az egész testem beleremegett.
Időt nem hagyva megragadta a felsőmet, majd egy gyors mozdulattal megszabadított tőle.

-Shawn.-fogtam meg kezét és szemébe néztem.
-Nem szeretnéd?-
-Nem erről van szó, csak tudod én még..-
-Ne aggódj baba, vigyázok rád.-mosolyodott el, majd egyik tincsemet fülem mögé igazította és levette a felsőjét.

Szemem elé tárult kidolgozott felsőteste, uramisten azok az izmok.
Ám figyelmemet nem kerülte el a sebe, aggódva néztem az előttem álló fiúra.

🔞
-Kim, ne aggódj.-vezette kezét a melltartómhoz.-Kell ez még?-
-Nem tudom, döntsd el te.-mosolyogtam levegő után kapkodva, az izgalom miatt.
-Nyugalom.-simult hozzám fedetlen felsőtestével.-Élvezni fogod, higgy nekem.-

Ujjaival végigszántotta a gerincem vonalát, majd egy gyors mozdulattal kikapcsolta a melltartómat, ami pillanatokon belül a földön landolt.

-Már majdnem elfelejtettem milyen gyönyörű minden egyes porcikád.-simította meg érzékien már fedetlen mellemet.
-Azt mondtad maradandó élményt nyújtottam. Tán hazudtál?-gomboltam ki nadrágját, de szemmel tartottam az arcát.
-Sosem hazudtam neked.-

Levette az előbb említett ruhadarabot, majd egy szál boxerben elém lépett.
Megmarkolta a fenekemet és egy gyors mozdulattal felkapott. Lábammal óvatosan átkulcsoltam a derekát, utána elindult az ágy felé.

Lassan lefektetett, majd felettem támaszkodott meg. Izmai megfeszültek, ez pedig csak még izgatóbb látványt nyújtott.

-Bízol bennem??-lehelt forró csókokat a kulcscsontom környékére.
-Bízom benned.-préseltem ki számon a választ, oly' nehezen.

Shawn egyik kezével megmarkolta a mellemet és fokozatosan egyre lejjebb vezette ujjait. Érintése alatt, szinte égett a bőröm, pillanatokon belül elért a szeméremdombomig, majd alsóneműn keresztül maszírozni kezdte a csiklómat.

-Shawn.-szökött ki halk sikoly ajkaim közül.
-Még ne most sikítsd a nevem baba.-

Ajkai továbbra is nyakhajlatomat ostromolták, ujjai pedig nem tétlenkedtek. A lepedőt markolva próbáltam normalizálni a légzésemet, ami egyáltalán nem ment olyan könnyen.

Ez a srác elveszi az eszemet, minden értelemben. A szívem a torkomban dobog, a pulzusom az egekben. Forr ereimben a vér, soha nem éltem át ehhez hasonlót.

-Emeld fel a csípődet.-suttogta  fülembe.

Ujjai eltávolodtak érzékeny részemtől, megfogta a bugyimat, én pedig tettem amit kért. Egyetlen egy mozdulattal megszabadított az alsóneműmtől, majd megszabadult a sajátjától is.

Mire észbe kaptam már csókokkal lepte el a melleimet, közben ujjait ismét a nőiességemen éreztem.

-Lazulj el bébi.-szívta meg kissé a nyakamat, majd ajkai majdnem az enyémet érintették.
-Engedd át magad az élvezetnek.-suttogta.

Halk sóhajok közepette lassan mozgatni kezdtem a csípőmet, mire Shawn egy ujját belém vezette.

-Egy szavadba kerül és leállok.-csókolt meg.

Lassan már két ujjával hatolt belém.

-Shawn.-támasztottam kezem mellkasának.
-Szeretnéd, hogy abbahagyjam?-nézett a szemembe.
-Nem.-ráztam meg fejem alig észrevehetően.

Lefelé végigcsókolta a hasamat, majd elért a csiklómig. Nyelvével odalent izgatott, míg egyik kezével a mellbimbómat ingerelte. Ujjait lassan mozgatni kezdte. Az elején fájt, de ezt az érzés hamar felváltotta valami. Valami más, amit még soha életemben nem éltem át.

A lepedőt markolászva, egyre hangosabb sóhajtások közepette tudtam, hogy nemsokára átélem életem első orgazmusát. Ám a várva várt gyönyör elmaradt, Shawn kihúzta ujjait, ismét végigcsókolta a hasamat, majd szemembe nézett.

-Azt hiszem mostmár készen állsz.-suttogta, majd még utoljára megszívta a mellbimbómat.
-Készen állok.-ismételtem szavait.
-Szeretlek.-csókolta meg szám szélét.

Shawn hirtelen mozdulatott tett, mire feszítő érzés tört rám odalent.

-Shawn.-próbáltam távolabb tolni a fiút, de megfogta a kezemet és ujjainkat összekulcsolta.
-Elmulasztom a fájdalmad.-hintette be puszikkal a nyakam.

Ujjaival ismét masszírozni kezdte a csiklómat, mire megremegett az egész testem. A feszítő érzés lassan eltünt, Shawn pedig komótosan mozgatni kezdte csípőjét.

-Istenem Shawn.-szökött ki hangos sikoly ajkaim közül.
-Halkíts bébi, ha ilyen hangokat adsz ki már az elején, nem tudom visszafogni magam.-mormogta, majd megcsókolt.

Ajkaink egy pillanatra sem váltak el, Shawn pedig óvatosan, de egyre intenzívebben mozgatta csípőjét.

-Elveszed az eszem.-zihálta, kezeivel pedig fejem mellett támaszkodott meg.-Nem tudok ellenállni neked Kim.-lihegte.
-Akkor ne tedd.-adtam gyors csókot forró ajkaira.

Egyre hangosabb sóhajok szöktek ki ajkaink közül, mire Shawn egyik kezével megragadta a csípőmet és gyorsított a tempón.

Tettére elengedve a lepedőt, izmos hátára vezettem a kezeimet.

-Az enyém vagy.-szorította meg előbb említett testrészemet és lökései egyre durvábbak lettek.-Sikítsd a nevem baba.-súgta érzékien fülembe.

Egyetlen egy mondata elég volt ahhoz, hogy teljesen elveszítsem az irányítást a testem felett. Shawn utolsó nagy lökését követően pedig már nem tudtam parancsolni magamnak.

Nevét kiáltva körmeimet végighúztam a hátán és levegő után kapkodtam.
🔞

A Bosszú HálójábanOù les histoires vivent. Découvrez maintenant