Πρέβεζα,Ελλάδα.
Οι τελευταίες δύο μέρες περάσανε αρκετά ανήσυχα,αφού η Κατερίνα ενοχλούσε συνεχώς τον Αλέξανδρο με τα -εκνευριστικά πλέον-τηλεφωνήματα της.Όσες φορές και αν της εξήγησε ο Αλέξανδρος πως για να αναγνωρίσει το παιδί,πρέπει πρώτα να κάνουνε εξέταση Dna,η Κατερίνα συνέχιζε να του κλαίγεται.Μετά το τελευταίο της τηλεφώνημα,όπου της ανακοινώσαμε πως παντρευόμαστε και να μην μας ξαναενοχλήσει μέχρι την εξέταση,όσες φορές και να πήρε απλά δεν απαντήσαμε.
Τώρα χαζεύω τον μελλοντικό μου σύζυγο όπου μου μαγειρεύει και μπορώ να πω πως το θέαμα είναι ότι πιο σέξυ έχω δει.Με τον Άλεξ πλέον έχουμε έρθει υπερβολικά κοντά και είμαστε λες και εκείνη η συμφωνία δεν υπήρξε ποτέ,λες και ο γάμος μας ήταν από την αρχή αληθινός.
Περπατάω στις μύτες τον ποδιών και μόλις φτάνω κοντά του αρχίζω να αφήνω μικρά ρουφηχτά φιλιά στην βάση του λαιμού του.Τον ακούω να βαριανασαίνει και εγώ συνεχίζω την δουλειά μου ακάθεκτη μέχρι που οι πρώτοι αναστεναγμοί βγαίνουν από τον λαιμό του και νιώθω ικανοποιημένη.
"Μωρό μου"λέει απολαμβάνοντας το άγγιγμα μου
"Αν συνεχίσεις,θα έχουμε κακά ξεμπερδέματα"λέει γυρίζοντας προς τα εμένα,αφού σβήσει το φαγητό.
Συνεχίζω να φιλάω τον λαιμό του και σταδιακά αναβαίνω προς τα χείλη του όσο αυτό σιγομουρμουράει ένα "Ώς εδώ ήταν" και με ανεβάζει πάνω του κρατώντας σφικτά τους γλουτούς μου.Νιώθω τον μικρό του φίλο να παρά έχει ενθουσιαστεί και κατευθεινόμαστε προς το κρεβάτι με ξαπλώνει και αρχίζουμε σιγά σιγά να αφαιρούμε ένα ένα τα ρούχα μας.Όταν πλέον η γύμνια μας είναι ορατή αρχίζει να γεμίζει με υγρά φιλιά όλο μου το κορμί ώσπου φτάνει στην περιοχή μου και αρχίζει να την γλύφει αργά και βασανιστικά.Η ηδονή που νιώθω είναι απαερίγραπτη και προσμένω την ώρα και την στιγμή όπου επιτέλους θα τον νιώσω μέσα μου.
"Άλεξ"λέω κοφτά
Συνεχίζει να με γλύφει και βυθίζει 2 δάχτυλα μέσα μου και νιώθω έτοιμη να εκραγώ όταν αρχίζω να κλαψουρίζω ξανά από την προσμονή.Ο Αλέξανδρος κουνάει με δεξιοτεχνία τα δάχτυλα τού και εγώ αναστενάζω χωρίς να μπορώ να το ελέγξω.
"Αλέξανδρε.Σε θέλω.Μέσα μου.Τώρα"
"Όπως θες μωρό μου"λέει και επιτέλους βυθίζεται μέσα μου.
Θεέ μου,αυτό θα πει ευτυχία.
------------------------------------------------------------------
Και κατ,
ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΑΛΕΡΤ.
Αχ,καιρός ήταν.
Βασικά άκυρο απλά εγώ ξεσπάω την αγαμίες μου.
Αυτά από εμένα πάω για νάνιι<3
KAMU SEDANG MEMBACA
The Agreement
Fiksi RemajaΜία γνωριμία.Ένας γάμος.Μία κληρονομιά στην μέση.Πως θα Αντιδράσει η Αμέλεια όταν ο Αλέξανδρος της προτείνει λευκό γάμο με απώτερο σκοπό να μπορέσει να πάρει,νόμιμα πλέον,την κληρονομιά του πατέρα του;Όταν εκείνη αρχίζει να τον ερωτεύεται;Όταν τα πρ...