Monstrul atractiv ∆

29 2 0
                                    

    In fiecare an, în noaptea fioroasă a Halloweenului, o figură epică, tulbură nemilos sărbătoarea "roșie" a  persoanelor costumate, în special a celor de sex feminin. Nu îi plac copilele inocente sau fără apărare, el tânjește după suflete chinuite sau caractere neînfricate și întunecate pe care le poate modela în mai rău.
     Nu este acel tip de monstru clasic din romane, desfigurat și pus pe distrugere la întâmplare, EL este un monstru uman, venit din iad. Are înfățișarea asemenea unui om normal, adoptând  acel stil vestimentar banal și totuși atipic, bazat pe negru. Poate trece neobservat prin mulțime, mai ales la o sărbătoare ca Halloweenul. 
      Poate nu pare horror ce vă povestesc, el nici nu vrea asta, vrea sa fie totul cat mai ascuns de ochii lumii, pentru ca succesul lui să fie garantat... și totuși își alege victimele din cele mai dezvoltate State Americane.             Pentru el asta e un act de curaj, o face intenționat, el vrea să demonstreze că nimeni nu îl poate opri nici măcar când produce întâmplări atât de macabre, chiar dacă mereu a lăsat cu bună știință multe indicii... nimeni nu l-a prins.
     Și totuși ce face el?
Colindă pe la case, urmărind cu o atenție desăvârșită aura persoanelor din apropiere, până când găsește pe cineva apropiat ca stare psihică cu el.
     O urmărește, și cu ajutorul magiei negre pe care a dobândit-o în iad, încearcă să îi aleagă gândurile pașnice și să le distrugă, formând din ea o aliată perfectă.
        Actul cu care a terorizat o civilizație întreaga e inițierea. În fiecare dimineață de după sărbătoarea "fantomelor",  agățată de ușă celei mai mari biserici a statului ales, zace mâna dreaptă a victimei anului acela, iar pe ea e inscripționată mesajul următor: "Reality is a prison" (realitatea este o închisoare). 
   
     Se spune că monstrul "atractiv" era stângaci, dar din cauza perioadei mai puțin înaintate ca mentalitate din timpul copilăriei lui, mama lui, care punea mare preț pe cum e văzută ea și fiul ei în societate, a deranjat-o atât de tare că e stângaci încât i-a tăiat mâna de la încheietura și l-a  forțat să folosească mâna dreapta.
         Acum, el folosește această inițiere ca omagiu a acelei perioade. El dorește să strângă un număr mediu de aliate și să conducă lumea spre  ceva mai puțin dăunător sau ceva distrugător ... bineînțeles, folosind doar mâna stângă.

                              • • •

         

Monstrul atractiv Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum