Merhaba arkadaşlar! Bu gün çok bilinmeyen bir OC'nin fotolarını paylaşmaya karar verdim.😁
Sevgili Chris! Gerçek adı Christine Meyers ve kendisi tam olarak 17 yaşında.
Hikayesi derinden etkileyici ve bi okadarda rahatsız edici. Onun hakkında biraz daha bilgi veriyim size.♥Kendisi bir asexual.
♥Burcu oğlakdır.
♥Cinsiyeti kız.(Dış görünüşü fazlası ile erkeğe benziyor.)
♥Antisosyaldir.
♥***intikamcı***
♥Geç ergendir.
♥Ben merkezcidir.
♥Dikkatsizdir.
♥İticidir.
♥Delidir.
♥Acımasızdır.
♥Akıllıdır.
♥Karmakarışık biridir.
♥Sanrısaldır.
♥Komikdir.
♥Nefret doludur.
♥Kendi ses tellerine zarar verdiği için bir fısıltıdan daha yüksek bir sesle konuşamaz.
♥Eğer sesi ile yarışmaya kalkarsa sesi anlaşılmaz ve kısır hale gelir.
(kahkahaları ile aynı.)♥Chris düşünmeyi bıraktığında öfkelenir.
♥Chris sesi kısık olduğundan dolayı öfkelendiğinde içini boşaltmak için çığlık atmaya kalkıştığında bunu başaramazsa öfke saldırıları yapar.
♥Silahları ile arasında güçlü bir bağ var.(Base ball sopası ve çakısı ile.)
♥Chris çok dikkatsizdir, bu yüzden kolay yaralanır. Herzaman kesikleri yada çürükleri olur.
♥Çoğunlukla özgürlüğüne tehditde bulunduğunu düşündüğü insanları öldürür. Bunu yapmak onu güçlü ve kontrollü hissettirir.
Veeeee! Bu kadar. Çevirmekten ingilizcem bitti😅. Şimdi hiç değilse Chris'i biraz daha iyi tanıyorsunuzdur. Maalesef şuan Chris hakkında sınırlı bilgi var, bende var olan bilgileri size aktardım. Ve Şuan çok mutluyum çünkü Cris'i ilk tanıtan yazar olmak benim için büyük bir heyecan. Her neyse, umarım bu karakteri sevmişsinizdir, şimdi fotolara geçelim.
Hmmm, çok hoş!😄💖💖💖