Ve městě Birchwood v jihozápadní Anglii žije chlapec Scott s jeho bratrem Liamem a sestrou Grace.
Jako každý normální den je ráno matka vzbudila a dala jim rychlou snídani a svačinu do školy.
Grace (10) před odchodem do školy vždy potřebovala objetí, za to Scott (13) se rychle najedl, vzal si připravenou svačinu a hned odešel napřed, a Liam (12)?
Ten jako vždy byl naštvaný že vůbec do nějaké školy musí chodit, když Liam s Grace odešli, potkali cestou Scotta, o kterém si mysleli že jenom na ně čeká že si zase dají závod kdo bude rychleji před školou, ale zřejmě to tak nebylo.
Zdálo se, že Scott je unavený a že chce mít školu hned za sebou jako skoro každý den.Když nastala velká přestávka, jako většina dětí šla Grace na zahradu školy, seděla sama na lavičce když v tom najednou za ní přišla Alison s její partou kamarádek které se jí zase smáli, protože její rodina žije bez otce. To se opakovalo každý den, a tak Grace nebyla moc psychicky v pohodě.
*o pár hodin později*
Když nastal večer, unavená matka jim udělala vajíčka s chlebem.
Tahle rodina nebyla moc bohatá. Byli rádi, že vůbec něco mají a že mají něco, z čeho můžou žít.
Když byl čas, matka jim řekla že už je pozdě a že by měli jít spát.
Všichni šli bez nějakých řečí až na Liama, kterého tam stejně jeho matka dostala. Liam se urazil, a velikou silou posunul starou skříň vedle postele aby na něj nikdo neviděl.V noci asi v 1 hodinu ráno se ozval křik Liamového pokoje.
Grace a Scott se vzbudili, a běželi za Liamem, odsunuli skříň, a když ho uviděli, měli strach a báli se. Liam byl celý poškrábáný a v jeho posteli byla krev. Také je vyděsilo to, že Liam spal na zádech, cojž nikdy nedělá a také pomalu vdechoval a vydechoval, byl jako stará osoba před smrtí.Scott s Grace běželi pro matku do spodního patra, vzbudili matku a všechno jí řekli.
Matka se se strachem zvedla a běžela za Liamem do pokoje, když tam vešli jako by se nic nestalo.
Liam na sobě neměl žádné škrábance a ležel na boku jako vždy.Matka si myslela že si z ní dělali jenom srandu, tak se na ně nazlobila a odešla zpět do postele. Scott s Grace se na sebe podívali, polkli a odešli do svých postelí spát.
Ani jeden z nich nezapomenou,co se tu noc stalo.
ČTEŠ
Ntoularas
HorrorVe starém městě Birchwood v jihozápadní části Anglie roku 1949-1950, žije chlapec Scott, jeho bratr Liam společně s jejich sestrou Grace. V domě, ve kterém žijí, si pomalu začínají všímat, že je něco špatně, že se něco děje a že, musí být opatrní p...