Part. 9

83 5 0
                                    

           "To by šlo, aspoň by s tím škola neměla tolik práce." Prohlásil ředitel hned po tom, co jsem mu já s Joshem podala návrh. Josh se usmál a já po něm hodila vražedný pohled. Vyšli jsme z ředitelny a já se ihned rozešla rychlým tempem pryč, ale vzápětí mě chytila něčí ruka za zápěstí. "Počkej, snad si na něco nezapomněla" řekl Josh a já zkameněla. Ta sázka.. "Noo, jo. Ehm. Sázka.." nevinně jsem se usmála. "Takže, kdy se mám stavit?" zeptal se mě a já si odkašlala. "Dneska večer" odpověděla jsem mu, ani jsem nečekala na jeho odpověď a šla jsem pryč.

  Doma stále nikdo nebyl. Daisy s Patrickem byli u Patrickových rodičů a já měla dům cely pro sebe. Hned jsem se rozvalila na gauč a pustila si televizi. Takhle jsem proležela celý den, až do večera. Někdo zazvonil.. Pomalým a líný tempem jsem se dobelhala ke dveřím a otevřela. Josh. "Tak jsem tu, princezno" řekl a já trochu zčervenala. "Pojď dál" oznámila jsem mu a on vstoupil. Lehla jsem si zpátky na gauč a on se rozvalil vedle mě. "Hej, to je můj gauč!" vypískla jsem a zamračila se. On se jenom uchechtnul a takhle jsme leželi asi hodinu. Z ničeho nic jsem se zvedla a šla beze slova do koupelny. Tam jsem si sundala oblečení a vlezla do sprchy. Po chvíli jsem slysela otevírání dveří. Hlavou jsem vykoukla ze sprchy a tam stál Josh. "Okamžitě vypadni!"  Vyjekla jsem a rychle si vzala kolem sebe ručník, který jsem měla položený na pračce vedle sprchy. "Přece mě nenecháš ležet samotnýho na gauči" řekl, když si sundal trenky. Neudržela jsem se a koukla jsem se dolů. On se usmál a vzlezl za mnou do sprchy. Já se mu dívala do očí a on se pomalu přiblížil k mému uchu "Přece jsme se na něčem dohodli princezno" zašeptal tak sladce, až se mi skoro podlomily nohy. On chytil ručník, co jsem měla omotaný kolem sebe a sundal ho. Já se nebránila a jenom na něj koukala. Josh si mě prohlédl od hlavy až k patě a pak mě chytil za bradu. Zahleděli jsme se jeden druhému do očí. V jeho očích jsem viděla tu touhu a vášeň, až mi to nedalo a musela jsem udělat první krok já. Políbili jsme se. Něžně, ale s kapkou vášně. Z jednoho polibku se vyklubalo líbání a pak se to stalo..

   Probudily mě hlasy z přízemí. Podívala jsem se vedle sebe, kde ležel Josh. To znamenalo jediný. Daisy s Patrickem jsou zpátky. Opatrně jsem vstala a vzala si na sebe spodní prádlo a tričko, pomalu jsem sešla dolů. "Vy už jste tady?" zeptala jsem se hned, jak jsem došla do kuchyně, kde oba dva seděli. "Copak, chyběli jsme ti?" zeptal se Patrick. "Jo, jasně, jenom.. nečekala jsem vás tady tak brzo." řekla jsem nervózně a oni se na mě podívali, jako by něco tušili. "Ty tady někoho máš?" zeptala se Dai a já věděla, že se z toho už nevykroutím. Mlčela jsem. "Miami, kdo to je?" Vykřikla Daisy a já se jenom pousmála. V tom jsem slyšela kroky, které se blížily sem. Patrick se na příchozího podíval překvapeně. "Joshi?"

Jo, po hooodně dlouhé době jsem musela přidat novou kapitolu, protože mi nepřišlo fér nechat tenhle příběh nedokončený. Sice nevim, zda to ještě někdo čte, ale já si uvědomila, že mě psát opravdu baví <3

Love u to the moon and backWhere stories live. Discover now