-öncelikle merhaba benim adım X hani şu matematik'teki ,hani böyle sınıfın en zekileri dışında kimsenin anlayamadığı o sorudaki x benim .
annem beni doğururken malesef ölmüş babam'da onun şokuyla darmaduman olmuş annemin ölümü aklına geldiği zaman çıldırıp lanet okuyormuş aklına gelmemesi için hep içip sarhoş oluyormuş bir kaç sene boyunca sarhoş bir şekilde sokaklarda bağırarak dolaştığı için deli damgası yemiş tabi ben o zaman daha bir iki yaşındaymışım bana bunları annemin yakın arkadaşı olan komşumuz hatice abla anlattı 18 yaşıma kadar onlarla birlikte yaşadım sağolsunlar kendi kızları gibi baktılar bana gelelim benim adımın daha doğrusu lakabımın X olmasına hatice ablanın bir tane oğlu var rüzgar benden 2 3 yaş felan büyük rüzgarla kolay kolay anlaşamayız bir işi düşmesse gelip konuşmaz aynı şekilde bende öyleyim neyse rüzgar küçükken matematikten nefret ederdi okulda öğretmen bir soru yazmış tahtaya sonra rüzgara x kaçtır diye sormuş- tabiki bilmiyor cevabı - bilmiyorum hocam demiş sonra sınıfın en çalışkanı kalkmış çözmüş soruyu aynı gün bende rüzgarla kavga etmiştim oda sinirden matematikteki X gibisin seni anlamak çok zor demişti o gün bugundür adım X .
gelelim hatice ablalardan ayrılmama liseyi bitirmiştim üniversite sınavına girdim ve istanbul boğaziçini kazandım biz normalde izmirde yaşıyoruz ama artık hatice ablaya yük olmamak için istanbula rüzgarın yanına taşınmaya karar verdim zaten rüzgar da istanbul boğaziçi son sınıfta mühendis olucak küçükken matematikten nefret ederdi ama şimdi matematiği çok güzel matematik gibi gittikçe benimlede sorunlarını çözüyordu önceki zamana göre çok iyi anlaşıyoruz. benim fazla arkadaşım yok herkezle kolay arkadaşlık kuramam ama kendi kendime konuşarak deliricem sonunda birde konuşurken sesli konuşuyorum bir keresinde rüzgara rezil olmuştum bir gün telefondan oyun indiricem bir baktım wattpad diye program var zaten huyumdur programları indiririm oynarım silerim wattpadden hikayeler okumaya başladım bağımlısı olduğum hikayeler çok oldu sonra düşündüm dedim bende yazayım ne yazsam ne yazsam düşüne düşüne deliriyordum az daha sonra dedim benim hayatımdan güzel hikaye mi olur bir nevi günlük olarak kullanıyorum wattpad'i bazı konularda yardım isteyebilirim umarım yardım edersiniz .
bir hafta sonra istanbula rüzgarın yanına gidiceğim he bu arada ben rüzgarın yanına gideceğim derken rüzgarla aynı evde kalmayacağız rüzgar kendi arkadaşlarıyla ayrı bir evde yaşıyor ben gittiğimdede bir ev arkadaşı bulacağım birde iş bulacağım yani en azından öyle umut ediyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
X " bilinmeyen "
Humoröğretmen bir soru yazmış tahtaya sonra rüzgara x kaçtır diye sormuş- tabiki bilmiyor cevabı - bilmiyorum hocam demiş sonra sınıfın en çalışkanı kalkmış çözmüş soruyu aynı gün bende rüzgarla kavga etmiştim oda bana MATEMATİKTEKI X GİBİSİN SENİ ANLAM...