Selam kızlar!! Şimdiden özür dilerim. Başlangıcı böyle tahmin etmemiştiniz..Bende böyle olucağını bilemedim siz bunu ufak bir çerez olarak görün. İlk bölüm değildir. Aklımda güzel şeyler var ;) Umarım beğenirsiniz. İlgi ve Görüşlerinizi Bekliyorum. :D İyi okumalar tatlımlar... ( Bu kısa bölüme verilen beğenilere bağlı olarak ilk bölümü gelicektir..Bilginize )
Üzücü bir aşk hikayesinden dedem meydana gelmiş. İlk öğrendiğimde şaşırmıştım. Üzücüydü. Can acıtıcı. Birbirlerine aşık ama birlikte olamayan iki insan ve onlardan meydana gelmiş ufacık bir oğlan çocuğu babasını bilmeyen bir oğlan çocuğu..Bazı geceler onları düşünüyorum nedensiz yere..belkide dedem çok mutlu olduğu içindir..Özellikle onları anlatırken. Bir yandan büyük annem gibi olmak isterken bir yanda istemiyordum. Aşkının kuvvetli oluşunu severken yaşadıklarını yaşamak istemiyordum. Ben kim miyim? Esme Kaya..Nolan Tucker'ın torunu ve kayra holdinglerinin ilk varisi ve iç mimarıyım.
************************************************************************************************************
Annem beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Babam ise kızgınlıktan bir oraya bir buraya gidip geliyordu. Nedeni mi? Durun kısaca anlatıyım.
İki gün için Londra'ya gitmiştim. Üniversitelerle ilgili görüşüyordum..O iki gün boyunca sevgili nişanlımla (!) bağlantımı hiçbir şekilde koparmamıştım. Süpriz olsun diye eve erken dönmüştüm. O arada matt - Nişanlım- üniversite için ayarladığımız evi yeniletiyor diye biliyordum. Tabii eve girmemle büyük bir şok yaşamam bir oldu. Onu başkasıyla görmek hemde o başkasının çocukluk arkadaşımız olması beni iyice mahfederken ufak bir öksürükle dikkatlerini bana vermeleri bir oldu tabii bunu sevgili çocuk arkadaşımız tess için pek geçerli değildi o işine devam ediyordu. Matt bir an ismimi söyliycekken inleyip koltuğa sırtını yaslamıştı. İstemsiz yaşlarım tekrar işin içine ederken parmağımda ki yüzüğü hızla çıkarıp suratlarına atmış ve hızla o lanet evi terk etmiştim.
Olanlar buydu ve şuan annem bana destek olmaya çalışırken babam matt'i öldürüceğine dair şeyler söylüyordu. Derin bir nefes alıp babama döndüm. ''Ben..Burdan gitmek istiyorum baba..Bir süreliğine uzak kalmalıyım...Belkide hiç gelmem.'' dediğimde babam durup bana dönerken annem kaskatı kesilmişti. ''Kızım en iyisini sen bilirsin fakat kendine bir zarar vermenden korkuyoruz.'' diyen anneme sıkıca sarılıp ''Annem hepimizin iyiliği için gidiyorum..Kendime zarar vermemek için gidiyorum..Üzgünüm.'' dediğimde babam önüme çökmüştü. Gözlerimde ki yaşları silip anlıma öpücük kondurdu. ''Bizde seninle gelicez.'' dediğinde başımı iki yana sallayıp ''Gerek yok baba'' dediğim an kaşlarını sinirle çatmıştı. ''Çok konuşma küçük hanım..Abinin -Elgin- yanına gidiyoruz..Hazırlanın.'' diyip ayaklandığında neye uğradığımı şaşırmıştım..Ciddi ciddi tanışınıyorduk. Matt ve o kadını -Tess- bir daha asla göremiyceğim bir yere babamın ailesinin yanına..