Ma reggel arra ébredtem hogy a gyerekeim kacagnak az ágy mellett és engem és a férjemet Lucast próbálják felébreszteni. Minden reggel így indul bár sokan furán néznek ránk az utcán hogy ilyen fiatalon már őt gyerekünk van de ez a varázslóknál természetes hogy korán szülnek. Így ez velem sem volt másképp 17 évesen szültem az első fiamat Lyssandert aki éppen az arcomat nyomkodja hogy ébredjek fel.
- Na jól van ördög fiókák. Mindenki megy a saját szobájába és felöltözik és megy re reggelizni mert délután vendégeink lesznek - hallom meg férjem hangját
Erre mint ha varázsszó hangzót volna el mindegyik gyerek elsprintelt a saját ki zugába.
- kik lesznek a vendégek szerelmem - kérdezem miközben az átható és szerelemtől fűtött szemébe nézek
- A nagybátyám és a családja - mondja miközben egy szenvedélyes csókot kapok és miután sikerül egymástól el szakadnunk már megy is a fürdőbe.
Közben a gondolataimban realizálom hogy nem sokára Lucius Malfoyt fogjuk vendégül látni. Nem sokat tudok róla és a családjáról. Csak annyit hogy az apósom öccse és hogy halálfaló és hogy van egy velünk egy idős fia.
Mikor megkérdeztem a férjemet hogy az apja mért nem szeret soha beszélni a testvéréről vagy a családjáról ő el mesélte hogy mi történt az apósom és a családja között.
Azt mindenki jól tudja hogy ők támogatják Voldemortot na az apósom ez alól a kivétel. Bár ő is abban hisz hogy az aranyvérűek többre tartottak mind a másik két rétege a varázsló világnak de ő soha nem állna be ahhoz a fattyúhoz. Azt ő is be tartotta hogy fiatalon elvett egy aranyvérű boszorkányt de miután ezt megtette meg is tagadta a szüleit és az egész Voldemort örültségét és el költözött az anyósom családjához akik nagyon szívesen fogadták hiszen remek üzleti érzéke van az apósomnak. Emlékszem még azt is elmesélte Lucas hogy azt a meggyőződést sem tartja sem ő sem az apja hogy csak egy gyerek kell. Hát igen a férjemnek van egy nagyon bolondos de nagyon szerethető húga Elizabeth. Míg ugye nálunk pedig hát említeni sem kell meg sem álltunk egynél.
Na de nagyon kíváncsi vagyok miért jönnek. miután ezt magamban végig pörgettem. Gyorsan ki ugrottam az ágyból és már mentem is az én fürdőm felé. Egy gyors zuhany után be mentem a közös gardrób szobánkba ahol már öltözködött a férjem. Mikor megláttam hát újra bele szeretem az évek alatt semmit nem kopott az iránta érzet túl fűtött szerelmem. Így most én támadtam le öt egy szenvedélyes csókkal amit nehezen de sikerült megszakítanunk még pont időben ugyanis az egyik manónk Loli épp akkor tűnt fel a szobában értesítve minket hogy már csak mi nem vagyunk az asztalnál. Így hát hagyva a férjemet felöltözni én is utána néztem valami ruhának ez lett belőle:
miután végeztem gyorsan le mentem. Mikor be értem mind két férfi családtagom meg dicsérte a ruhámat. Sajnos a szüleim már nem lehetnek mellettem ugyanis apámat és anyámat Voldika egyik csatlósa megölte mikor ők azt mondták nem csatlakozunk ahhoz a féreghez. Szerencsére öcsém Chris akkor éppen nálunk volt így vele nem végezhetek. Miután végeztünk a reggelivel. Meg tudtam hogy csak délután érkeznek a vendégeink. Így én és az anyósom Anna és a gyerekek ki mentünk és a levegőt élveztük. A férjemnek és sajnos az apósomnak ma be kellett menniük a családi üzletbe ugyanis alá kell írniuk egy új megrendelést. Hát igen bájitalokat adunk el valamint a hozzávalóikat elég nagy számban.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Egy Malfoy felesége
ФанфикA történet Voldemort halála után. Draco Malfoy unokatestvéréről és családjáról szól. Valamint arról is hogyan kényszeríti valaki Dracohoz Hermione Grangert. Bár nem ez lesz a fő száll sokat fognak a történetben szerepelni.......................