1.Prolog začátek školy

16 3 2
                                    

Jednou jedna holka Nicole Robson s jejíma nejlepšíma kámarádkama Emily Hood a Annie Smith chodily na Luxietovu univerzitu.Jeden den přišel nový žák James Whitfield byl to od té doby nejhezčí kluk ze třídy.Nicole ho měla hrozně ráda a stiděla se mu to nějak naznačit.Emily a Annie ji v tom podporovaly a snažily se nějak zjistit jestli ji má James rád.Jednou šla Nicole po chodbě a uviděla jak Cheryl spolu s Jamesem flirtujou a drbají o ostatních.Nicole šla nenápadně ke své skříňce a uslyšela jak Cheryl náváděla Jamese aby Nicol neměl rád.A tak si řekla že si založý tajný deník kde bude psát o všem.Její kamarádky o deníku nevěděly a tak si říkaly že se poslední dobou Nicole chovala divně.Protože vždy když chtěly jít ven nebo do parku či do kina tak snima nešla.Ráda chodila sama do parku kde sbírala inspiraci do deníku.Emily a Annie se na Cheryl hrozně naštvaly a začaly se vyptávat co se jí stalo nebo proč se tak chová.Cheryl jim neřekla důvod,otočila se a odešla na hodinu kde si sedla vedle Jamese.Za několik týdnu se Nicole chovala pořád stejně byla tichá,chodila jen do parku nebo byla doma a s Emily nebo Annie nikam nechodila.Emily se jeden den naštvala a řekla jí "Nicol proč,proč se snáma nebavíš co jsme ti udělali,mužeme ti nějak pomoct?"Annie měla stejný názor a tak s Emily odešly.Nicole to bylo hrozně líto ale nemohla jim to říct držela svůj slib.Celý prázdninový týden Nicol přemýslela jak jim to má říct aby ji pochopily.V pondělí za nima přišla všechno jim to řekla "holky hrozně se omlouvám založila jsem si tajný deník kde jsem psala různé věci hlavně o Jamesovy a potřebovala jsem si dát chvilku oddech odevšech abych věděla co vůbec jsem "
Emily "to si nám mohla říct vždyť jsme nejlepší kamarádky,pochopila bych to"
Annie "veděla jsem že za tím bude něco i s Jamesem vycítila jsem že není něco v pořádku" Nicole štěstím bez sebe že má tak dokonalé kamarádky ještě jednou se jim omluvila a pak šly společně do kina.Po kině spaly u Emily a udělaly pyžamovou párty a pomlouvaly snad všechny na škole.

Ztracené myšlenkyWhere stories live. Discover now