Jin Soul's Pov
"Annyeonghaseyo Lee Taeyong imnida."
Ta-tak. Tak mungkin.
Aku menggosok mataku berkali ii. Mimpi ke? Aku salah dengar ke?
"Baiklah Taeyong,awak boleh duduk disebelah Jinsoul." Ujar Saem.
Taeyong tersenyum dan mengambil tempat disebelahku.
"Hai..Jinsoul..kita jumpa lagi." Sapanya sambil mengukir senyuman.
"H-hai.." Ujar Jinsoul gagap.
"Jinsoul..awak kenal dia ke?" Bisik Jaehyun.
"Dulu dia sekolah sama dengan saya."
"Ohh."
Kelas bermula seperti biasa.
Jung Jinsoul's Pov
Kelas bermula seperti biasa tapi aku tak selesa kerana Taeyong tidak berhenti memandang ku.
Hm. Pelik dengan dia ni.
"Urm..Tae-taeyong kenapa awak pandang saya dari tadi?" Soalku tetapi mata masih memandang di hadapan.
"Sebab saya rindu awak." Jawabnya selamba dan sambung memandangku.
Aku terdiam dan pada masa yang sama aku blushing tapi aku cuba untuk cover.
"O-ohh."
Lee Taeyong's Pov
Sejuk mata aku memandang bidadari. Hahaha..rindu dia sangat. Aku harap kali ni aku dapat confess. Aku tak nak terlepas lagi!
"Urm..Tae-taeyong kenapa awak pandang saya dari tadi?" Soal Jinsoul tiba-tiba tetapi matanya masih memandang hadapan.
"Sebab saya rindu awak." Jawabku selamba dan sambung memandangnya.
Jinsoul diam seketika dan menjawab dengan perkataan
"O-ohh."
Aku nampak dia blushing. Hahaha comel je.
Aku baru perasan dari tadi Jaehyun asyik menjeling aku je. Ada yang tak kena ke?
Jung Jaehyun's Pov
Aku perasan yang Taeyong dari tadi sibuk memandang Jinsoul. Aku syak yang dia ada perasaan dekat Jinsoul. No! Jinsoul aku punya.
Aku terdengar juga perbualan mereka tadi. Memang Taeyong ada perasaan dekat Jinsoul.
Hm..aku kena confess dekat Jinsoul. Tetapi macam mana?
++
Kring!! Kring!!
Loceng rehat kedengaran. Ramai pelajar sibuk mengemas barang ii mereka.
"Jinsoul jom kita re-" Kata-kata Jaehyun terputus apabila Taeyong mencelah.
"Ahh maaf Jaehyun. Hari ni Jinsoul rehat dengan aku. Jom!" Ajak Taeyong kepada Jinsoul.
Taeyong menarik tangan Jinsoul keluar dari kelas.
Senyuman Jaehyun tadi hilang serta merta.
Jinsoul ada juga menunduk minta maaf kepada Jaehyun.
Jaehyun muram. Dia terus duduk semula di tempatnya. Dia meletakkan kepalanya di atas meja.
Dia mula membuka aplikasi Instagram. Profil akaun Jinsoul ditatap. Dia menekan mengikut Jinsoul.
Dia skrol dan skrol. Dia menjumpa akaun 'ty.lee'. Dia menekan dan melihat postingan ii Taeyong.
@ty.lee
Liked by @jjsoul._.ursoul and 1453 others
Good Morning Baby💕
#jjs
View all 560 comments
@ty.lee
Liked by jjsoul._.ursoul and 678 others
Notice my love baby😘💕
#jjs
View all 960 comments
Jung Jaehyun's Pov
Aku melihat postingan ii Taeyong. Setiap postingannya mesti ada tanda pagar 'jjs'. Jjs?? Bukan ke Jung Jinsoul?????
Tak mungkin!! Fikir positif Jaehyun!
Tiba ii aku ternampak postingan baru Taeyong.
@ty.lee
(Bayangkan Taeyong dan Jinsoul)
Liked by 45 othersMy love..😘
#jjs
View all 34 comments
Tak! Tak mungkin! Jadi betullah Taeyong sukakan Jinsoul??!!
YOU ARE READING
[OG] Finally
FanfictionMengisahkan tentang Jung Jin Soul seorang perempuan yang menyukai seorang lelaki di sekolah lamanya. Tetapi dia sudah 'Move On'. Apabila lelaki tersebut pindah ke sekolah baharu Jin Soul,lelaki itu menyukai Jin Soul. Tetapi malangnya Jin Soul sudah...