Az előző fejezetből:
-Chloe akármennyire egy önző kis dög, még ő is változhat. Tudom hogy van benne némi jóság! Csak valahogy elő kell hoznia magából.-főleg ilyen hejzetekben imádom Mari-t. Mindig meglátja a jóságot másokban, akár mennyire gonosz vagy éppen csak bunkó az illető.
-Mari-nak igaza van. Még Chloe-ba is van kedvesség. Csak meg kell tanulnia használni.-erre mindenki bólintott majd be mentünk a terembe.Fu mester szemszöge.
Halálfej egyre csak erősebb lesz, valahogy meg kell állítanunk őt. Úgy gondolom mivel kellő mennyiséggel tanulmányoztam A Könyvet ezért ideje át adni néhány talizmánt. Fel kaptam a botomat hogy más jövendőbeli talizmán tulajdonosokat tudjak toborozni. Az iskola közelében a legmegfelelőbb hogy tulajdonosokat találjak. Ki ejtettem valamit a táskámból és úgy tettem mintha nem tudnám fel venni, egy kicsit raszta hajú alacsony lány jött és segített. Aztán el estem és egy vörös hajú fiú fel segített. Utána át sétáltam az úton és egy szemüveges narancssárga hajú lány bár kicsit vonakodva a barátnője miatt de át segített. Aztán felmentem a lépcsőn és mikor lefele jövet elestem volna egy magas erős fiú elkapott és le segített. Végül elejtettem a "szemüvegemet" (amire igazából nincs is szüksége! XDXD) majd egy sötétebb bőrű szintén szemüveges srác oda adta. Én attól a tudattól hogy, jó kezekben lesznek a talizmánok, boldogan haza mentem.
Marinette szemszöge.
Reggel KIVÉTELESEN korán keltem és időben elkészültem az iskolához. Elindultam olyan 7 körül és amikor be értem barátaim csodálkozva néztek rám hogy én hogy kerülök ide ilyenkor?
-Mit bámultok ennyire?-kérdeztem furcsálló tekintettel.
-Csak hogy...... Hát hogy izé...... -"szólalt" meg Adrien.
-Bocsi kis lány ezzel csak azt akarta mondani......-itt vette egy mély levegőt.-HOGY A FENÉBE TUDTÁL FÖLKELNI ÉS ELKÉSZÜLNI ILYEN KORÁN??????? NE TÁN AKUMA RIADÓ????-Alya nem tudta hova tenni hogy szokatlanul korán keltem.
-Mért vagytok ennyire meglepődve?-vontam kérdőre őket.-Én is tudok korán kelni ha akarok!-néztem rájuk komoly, elszént fejjel, majd tört ki belőlem a nevetés ami át ragadt barátaimra is.
Fel mentünk a még egész üres terembe majd ott folytadtuk a beszélgetést, közben egyre többen jöttek be és szinte mindenki meglepődött hogy én még elöttük beértem.
Az órák közben eszembe jutott valami ezért mikor a tanár a táblára írt körbe adtam egy cetlit Alya-nak, Nino-nak és Adrien-nek.Adrien szemszöge.
Chloe ma elég furcsán viselkedett, már mint magához képest. Nyugott volt, nem parancsolgatott annyit Sabrina-nak, és még csak nem is szólt be senkinek. Sőt mi több szerintem még azt is hallottam ahogy meg dícséri Rose új pulcsiát! Hihetetlen milyen gyorsan megtud változni az ember.
Az egyik óra közepén Mari oda adott egy cetlit és meg kért hogy ha elolvastam adjam oda Nino-nak. A cetlin ez ált:
"Suli után jöjjetek átváltozva a Trocadero-hoz (ha nem tudod hogy kell kiejteni:trokadéro), fontos dolgot kell megbeszélnünk."
Hátra fordultam és bólintottam egyet, majd át csúsztattam Nino-nak. Miután kicsengettek az osztály egy emberként vágtatott ki az udvarra, ki véve minket. Mi az osztálytól kicsit lemaradva baktatunk a könyvtár felé hogy elmeséljem Chloe nagy átalakulását. Szerencsénkre a könyvtár üres volt így nyugottan beszélhettünk.
-Ezt elsem fogjátok hinni! Ma hallottam ahogy Chloe megdicsérte Rose pulcsiát!-újságoltam el.
-Biztos jól hallottad Adrien?-kérdezett vissza Alya.-Lehet hogy csak félre hallotad. Chloe gyakran szokott bóknak indult gúnyt használni!-értekezett továbbra is.
-Nem, nem, esküszöm hogy bók volt!
-Akkor viszont örülhetünk mert nem kell tovább eltűrnünk Chloe beszólásait!-újjongott Marinette.
-Amúgy Mari, most úgy is csak mi vagyunk mért nem mondod el most amit szeretnél?
-Itt nem jó, mi van ha bejön valaki akkor amikor épp valami fontosról beszélünk? Vagy elöbb kicsengenek? Nem vállalhatok kockázatot, tudod mi történt amikor a parkban beszélgetünk!-néztett elösször rám majd Alya-ra, és Nino-ra. Erre ők csak más fele néztek és úgy csináltak mintha nem is lenne közük az egészhez.-Na mindegy! Az a lényege hogy maradunk a tervnél miszerint suli után találkozunk a Trocadero-nál.-Mari-nak igaza volt mert mire befejezte a mondatot be is csöngettek. A nap többi része hamar eltet és mire végeztünk rohant mindenki haza ebédelni aztán a megbeszélt helyre menni.Alya szemszöge.
Mikor haza értem egyből anyukámnak mennyei főztjének az illatát éreztem meg. Ezzel csak az a baj hogy ez azt jelenti hogy anya elöbb végzett a munka helyén a Le Grand Paris hotelben és így elöbb haza hozta a kis hugaimat is. Emiatt a hugaim nem fognak békén hagyni és nem tudok a Trocadero-hoz menni. Ezt amint végig gondoltam a hugicáim ugrottak a nyakamba.
-ALYA!!!-örültek nekem.
Én feltápászkodtam a földről és elmentem enni.
-Anya, az a helyzet hogy muszáj meg csinálnom egy fontos házi dogát és mivel nem akarom hogy a hugicáim folyton megzavarjanak ezért nem lenne gond ha bezárkóznék addig a szobámba?
-Nem Alya, nyugodt. De vacsorára majd gyere ki a szobádból. Oké?
-Rendben anya!-adtam egy puszit anyunak és elvettem egy gyümölcsöt Trixx miatt.
Be vonultam a szobámba, le tedtem a gyümölcsöt az asztalra és zenét indítottam, mert az egész család tudja hogy hogyha én valami nagyon fontos dolgot csinálok akkor általában zenét szoktam hallgatni.
-Trixx! Cselre fel!-átváltoztam és kiugrottam az erkélyemről.
Mikor oda értem a Trocadero-hoz már mindenki csak rám várt.
-Végre már Rena! Hol piszmogtál?-mondta mérgesen Katica.
-Ezért késtem mert anyukám elöbb végzett a munka helyén és elöbb hazahozta a hugaimt!-magyarázkodtam.
-Ááhh mindegy! Inkább kezdjünk neki!-ekkor Nino... Vagyis Carapace felnevetett.-Mi olnyan vicces?-kérdezte még mindig dühösen Katica.
-Csak... Tudjátok..... A való életben mindig Rena Rouge jön hamarabb és Katica késik el, de most meg fordítva van!-nevetett tovább. Egy idő után mi sem bírtuk tovább, mi is elkeztünk nevetni.
Miután kinevettük magunkat föl ugrotünk a Trocadero tetejére. (aki nem tudná mire gondolok annakRemélem látni)
Katica elkezdett Halálfejről magyarázni de ezt nem tehette sokáig mert hirtelen megjelent néhány.... Nem is tudom kik.Vége. Folytatás következik.
NightFox: Hi guys!
Tudom ez a rész nagyon gagyi és lapos lett, de...
MoonDog: Mi de, Foxi? Mi DE???!!!?!
NightFox: Most mondanám el ha te nem pofáznál belel!
MoonDog: Oké, de ez akkor sem jogosít fel téged milyen unalmas és értelmetlen rész volt ez a mai!
NightFox: Ebben igazad van, viszont...
MoonDog: *orra alá suttog* (mint mindig)
NightFox: Csönd legyen! Most én beszélek!!! Na szóval, viszont ez a rész vezeti fel a 6. Izgalmas rész! Ha azt hittétek hogy a 4. Fejezet izgalmas volt akkor ez most kétszer olyan lesz!
MoonDog: De mért nem lehetne most folytatni? Ebben a részben?!
NightFox: Ennek három oka van. Az első mert hogy itt jól eltudom vágni két részre. A második, mert akkor már túl hosszú lenne ez a rész. És a harmadik, mert én azt mondtam!!!
MoonDog: de....
NightFox: *be ragasztó szalagozta a száját* Én most gyorsan el köszönök mielőtt kiszabadítja a száját.A róka legyen veletek! Na csá! :3
YOU ARE READING
Csak kinyitottam a szemem...
FanfictionNem kellet volna megtennem. De szerintem nem is én irányítottam. Valami külső erő suttogta "tedd meg"! Na mindegy, megtedtem, és most itt vagyok. De nem is bánom hogy megtedtem. NightFox:Ezt a könyvet a "pillangó effektus" nevű jelenségre építem. Ak...