Hii, iedereen dus dit is het begin van mijn eerst verhaal xd. Ik hoop dat jullie dit verhaal een beetje boeiend vinden en ja door gaan lezen xd. Dit verhaal heeft wel een soort van background maar dat verhaal is voor een andere keer. Ik hoop dat jullie gaan genieten van dit verhaal en geloof me er zit een zekere twist aan het verhaal die niemand ooit zal verwachten xd. Well lets begin shall we ? Enjoy xx P.S Dit verhaal zal meestal geschreven zijn in 3e persoon dingens idk xd. -----------------------------------------
Het was een warme zomerse dag in Amsterdam. De meisjes zaten bijelkaar en gingen dood van verveling. "Het is te warm , hoezo is het zo warm in nederland? Dit hoort niet. " gilde Samira in Nuha's oor. "Alsjeblieft gil niet in mijn oor , en je overdrijft. " zei Nuha terwijl ze Samira speels een klap gaf met een kussen. "Guys!" gilde Elena "Kom het is lekker weer! We gaan naar buiten.'' Samira kreunde luid en sprong op de bank "Ik doe niet aan vrijwillig bewegen voor jullie info.'' Nuha and Elena lachtte en trokken Samira van de bank en mee naar buiten. De meisjes liepen door de drukke straten van Amstersdam naar hun hangplek. Hun hangplek was de skatebaan, niet dat de meisjes skaten maar op de skatebaan was het altijd gezellig en waren en altijd bankjes vrij. Het was de ultieme hangplek. Ze droegen Samira zowat de skatebaan op en dropte haar op een bankje. "Wow."zei Elena "Het is zo rustig hier.'' De meisjes knikte en ze maakten zich comfortabel op de bankjes. Na een uur hangen hadden de meisjes er wel genoeg van maar toen ze opstonden hoorde ze een skateboard hun kant op skaten. En harde jongenstem vroeg "Hey hebben jullie drinken." De meisjes keken op en zagen een lange knappe jongen van wel boven de 1, 80 boven hun. Nuha kon hem nog wel recht aan kijken , maar Samira en Elena waren nog onder de 1,55. Achter de blonde jongen kwamen er nog 2 jongens aan. "Hey, ik ben Aiden" zei de blonde jongen die dus aiden heet. Hij had een diepe en zware stem. Eerlijk gezegd waren het alle 3 erg intimiderende jongens. "Hey hebben jullie drinken." De meisjes keken op en zagen een lange knappe jongen van wel boven de 1, 80 boven hun. Nuha kon hem nog wel recht aan kijken , maar Samira en Elena waren nog onder de 1,55. Achter de blonde jongen kwamen er nog 2 jongens aan. "Hey, ik ben Aiden" zei de blonde jongen die dus aiden heet. Hij had een diepe en zware stem. Eerlijk gezegd waren het alle 3 erg intimiderende jongens. De jongens die achter hem stonden stapten nu ook naar voren. "Damon" zei de andere knappe jongen met zwarthaar. En de andere jongens stelden zich ook voor "Sean." Zo heette de jongen met de bruine krullen. De jongens leken wel op modellen uit een modeblad. Ze waren allemaal erg lang en hadden een ruige uitstraling. Met hun skateboard in hun handen keken ze de meisjes aan. Samira keek naar Aiden, Nuha keek naar Damon en Elena keek naar Sean. De meisjes hadden het gevoel dat het liefde op eerste gezicht was, maar later kwamen ze pas achter hoe verkeerd die gedachten was.
------
1E HOOFDSTUK HOPE YOU ENJOYED LOELEOLEOELEOELEO. Tot de volgende keer xx.
JE LEEST
skaterboys are dangerous
Mystery / Thriller3 jongens, 3 meisjes en een fout. Volg het verhaal van samira , nuha en elena. De meisjes die met the badboys speelden. Als ze er nu op terug kijken zouden ze niet weten of het een goede of een slechte keus was. Dit is niet het cliche verhaal zoals...