Stau... Stai si ma gândesc la nemurirea sufletului.... Pana cand vocea sacaitoare a fratelui meu Zack se aude :
-Maya! Coboară jos in cinci minute sau nu te mai duc la scoala!
-Stai naibi sa imi termin machiajul ca vin acum! tip eu la el nervoasă.Imi termin cat de repede si coditele de eyeliner, imi iau ghiozdanul, cobor repede scarile si dau de Zack ce ma asteapta nervos.
-Ce ti a luat atat de mult? intreaba el
-Nu vei intelege niciodata cum e sa fi fata. zic eu aroganta, dandu mi ochii peste cap
-Ma rog! zice el nepasatorAzi e oficial prima zi de liceu intr un oras nou. Am emotii mari, ce pot sa zic...
Zack m a dus cu masina lui pana la scoala pentru ca tata zicea sa invatam sa stam mai mult unul cu celelalt si sa petrecem timp frate-sora.Drumul a fost destul de plictisitor având în vedere faptul ca facem vreo un sfert de ora pana la scoala.
Ajuns acolo, intram in liceu, iar eu cauta repede sala numarul 5, clasa a 10 a B. Intru in clasa si observ ca profesoara de latina ( diriginta mea) sta la catedră intr o pozitie foarte ciudata, de parca nu i ar fi păsat de nimeni si nimic.
Intru in clasa nepasatore si nu zic nimic. Ma așez langa o fata bruneta ce pare ca nu mai are mult si adoarme.
-Buna, eu sunt Maya!
-Neata! Eu sunt Monica! spune intinzand mâna, eu făcând la fel.
-Si... Facem si noi ceva? Gen.. La ora....? zic
CITEȘTI
I trust you
Teen FictionEste vorba despre o adolescenta de 16 ani le nume Maya, ce viata ei lua o întorsătură cand isi va face aparitia un baiat foarte special.