Helo madıfakı slfmwpgle
***
Dün Atakan'ın dediğine cevap verirken etraftakiler yanlış anladığı için rezil oluşumdan sonra Atakan'ı beni eve bırakması için azarlamıştım.
Sonra da motoruna ve kendisine yaratıcı küfürlerimden yollamak zorunda kalmıştım.
Ne zoru varsa arkasından biri kovalıyor gibi basmıştı gaza.
Kaskı çıkarırken seksi olucam diye de saçımı yolmuştum zaten. Harika (!)
Bunları tavanı izlerken düşünmek de hoş tabii.
"Eftelyıağğğ! Buraya gel mal!"
Belen'in öküz gibi bağırmasıyla olduğum yerden doğruldum ve ben de öküzlüğümü gösterdim tabii ki.
"Ne var laan!!?"
Onu bunu bırakın da, sabah çok kötü uyanmıştım amk.
Rüyamda Atakan'la öpüşüyorduk ve Atakan beni bildiğiniz yatağa atıyordu.
Sonra orada uyanmıştım işte. Allah cezamı verdi galiba sonunda.
Bunları düşünürken çoktan Belen'in yanına inmiştim.
"Noldu pis sürtük?" Dedim alayla.
"Kanka Cenk bana soğuk yapıyor. Ya valla bıktım bu çocuktan. İlk defa birinden gerçekten hoşlandım o da süründürüyor ya."
Belen gerçekten üzülmüşe benziyordu çünkü normalde böyle şeyler için beni çağırmazdı. Her ne kadar sadece yakınıyor gibi görünse de gerçekten Cenk'ten hoşlandığını biliyordum.
Ama piç kurusu Cenk Belen'i sadece bir sürtük olarak görüyordu muhtemelen. Adı benim gibi sürtük diye çıkmasa da herkes Belen'in her hafta başkasıyla çıktığını bilirdi. Cenk de bu yüzden Belen'le sadece gönül eğlendiriyordu.
İlk defa biriyle 2 haftadan fazla çıktığını gördüğüm zaman anlamıştım Belen için Cenk'in farklı olduğunu. Ama bir türlü ona Cenk sadece seninle gönül eğlendiriyor diyememiştim. Çünkü üzülürdü, biliyordum.
Derin bir nefes aldım ve artık ona bunu söylemek zorunda olduğumu hissettim.
"Belen, sana söylemem gereken bir şey var kanka. Ama üzülme lütfen." Diye başladım.
Belen endişeli bakıyordu, Cenk hakkında olduğunu anlamıştı.
Bir şey demeyince yanına oturdum ve üzüleceğini bilmeme rağmen açıklamaya başladım.
"Belen, kankam, kardeşim. Bak biliyorsun biz kanka değil kardeşiz, birbirimizden hiçbir şey saklamayız. Üzecek, acı verecek bir şey bile olsa..
Belen, Cenk'in niyeti sandığın gibi değil. Cenk seninle ciddi düşünmüyor. Seninle gönül eğlendiriyor görmüyor musun? Biliyorum, ilk defa birinden hoşlanıyorsun ama Cenk doğru kişi değil. Zaten içi güzel bir insan değil ki, onu nasıl sevdiğini anlayamıyorum."
Sözüm bittiğinde Belen'in gözleri dolu doluydu. Dokunsam ağlayacak gibi olduğundan hiç sarılmadım. Cenk ağlamaya değecek bir insan değildi. Onun için ağlayacaksa ona sarılmazdım bile.
Güçlü olmalıydı. Bazen her sevilen seni sevmiyordu. Hatta, çoğu zaman..
Gerçekten sevilen kişinin de o kişiyi sevmesi çok küçük bir ihtimaldi. Bazen sırf karşıdaki seviyor diye sevmeye çalışan, ama sonunda daha mutsuz olan bir sürü insan vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Sapık Değilim || Texting
Humor01/09/18 ✍ Kitapta +18 sahneler olacaktır. Lütfen bunun kendisi için iyi olmayacağını düşünenler kitabı okumasın. 13 yaşından küçükler hiç okumasın lütfen. Özgürce yazmak için bu kitabı oluşturdum, küçüklerin bundan olumsuz etkilenmesini istemem. E...