STITCHER

640 34 141
                                    

O gün evde tek başınaydın. Yapacak veya eğlenecek hiçbirşey olmadığı için canın sıkkındı. Hiç olmazsa biraz müzik dinleyerek zaman öldürmeye karar verdin. Ve odanın yolunu tuttun. Telefonundan en sevdiğin şarkıyı açtın ve kendini yatağına bıraktın. Rahat bir pozisyon alarak şarkıyı dinlemeye başladın. Şarkıyı dinlerken bir yandanda ritme göre kafanı sallıyordun. Ama sonra birden müziğin temposu arttı ve daha hareketli notalar zihnini işgal etmeye başladı.  Sonra sende kendini bu yüksek ritme fena şekilde kaptırıp yaktak hızlıca kalkarak dans etmeye başladın. Bedeninin kontrolünü müziğe teslim ederek dans etmeye devam ettin ve sonunda da olan oldu. Müziģin ani bir kısmında bacaģını havaya savurdun ve kulağına o "Caaart!" Sesi geldi.

Sen tabii bu sesi duyar,duymaz büyük bir şok yaşadın ve birden dans etmeyi bıraktın.
Aklından " Hayır, lütfen,hayır..." diye söylenmeye başladın. Ve eğilip pantolonunun arasına baktın. Ve koca yırtığı gördün. İçinden acımasızca söylenerek üzerindeki o yırtık pantolonu çıkartıp,  başka bitane giydin ve sonra eline iğne ve ipliği alarak pantolonu dikmeye başladın. Şaşırtıcı bir şekilde bu iş de iyiydin.
Dikişleri düzenli ve eşit birşekilde atıyor dun. Pantolon neredeyse tamamdı.

Ve sıra son dikişlere gelmişti. İğneyi pantolona geçirdin ve maalesef tam dikiş atarak çıkartıcakken parmağının iğnenin çıkış yerinde olduğunu far etmedin, ve iğne parmağına derin bir şekilde girdi. İstemsizce acılı bir şekilde minik bir çığlık attın.
Ve kulağına bir ses ilişti. "Hey! İyimisin?!" Hemen korku ile sesin geldiği yöne baktın. Ve birden parmağındaki iğneyi unutacak kadar büyük bir şok yaşadın. Çünkü karşında Stitcher vardı. Öylece ona bakıyordun. Aklın sanki bi an durmuştu. Stitcher senin bu haline gülerek yanına yaklaşdı ve iğne girmiş parmağını eline alarak iğneyi oradan çıkarttı. Ve o minik ama derin alan yaraya biraz ilaç sürerek parmağını sardı. Ve sana gülümseyerek "Daha dikkatli olmalısın, bende ilk dikişlerimi attığımda çok hata yapardım. Ama sonra bu işde uzmanlaştım. Ve artık hiç hata yapmıyorum."
Dedi. Sen hala üzerindeki şaşkınlığını atlatamamış bir şekilde ona bakıyordun,
Ama sonra Stitcher ayağa kalktı ve cama doğru yöneldi. Sana sonbirkez daha gülümseyerek camdan aşşağıya atladı.







"Sen olsan ne yapardın?..."
















Çok şiker

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok şiker....♡^♡
(Biraz Liu'yu andırıyor)😁

























Umarım sevmişsinizdir. 😊💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Eğer isterseniz sizin için Stitcher 'ı araştırabilirim. 😊












CREEPYPASTA SEN OLSAN NE YAPARDIN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin