chaeyoung pov.
mergeam spre casa alergand pe strada fiind noapte afara si imi era frig..ma grabeam sa ajung acasa mai repede.
fugind nu ma prea uitam pe unde merg si intru in cineva.-hei scuze nu ma uitam pe unde merg.
-e totul ok.dupa ce mi am cerut scuze am vrut sa plec dar mana acelui om m-a oprit
-hei tu...cred ca te stiu..
-umm..scuza ma..? cumva..ne cunoastem..?
-uita te la minem-am uitat la el. un baiat cam de varsta mea, poate putin mai mare cu parul negru, un nas micuți, ochi micuți holbandu-se la mine.
-da esti dragut..am priceput ideea...si...ce...?baiatul imi intinde mana zambind
-jimin.
ma opresc pentru o secunda.
-j-jimin..?
-mhm..
baiatul ranjeste
-acum ma stii?ma uit la el putin uimita
el...crush..umm..nu credeam ca o sa il vad..nu acum...nu aici..-mda...nu ma asteptam..
-nici eu...dar totusi...acum am o seara mai frumoasabaiatul zambeste
de ce zambeste..?
de ce se uita la mine asa..?
de ce a trebuit sa dau de el...acum...aici...?
universul chiar nu tine cu mine-umm..si..unde te grabeai asa? incepe sa rada usor.
-a-acasa..
imi las privirea in jos
baiatul imi ridica barbia cu doua degete facandu-ma sa ma uit la el
-vrei sa te duc eu? stii tu...e noapte...tarziu...o fata singura noaptea asa...nu e prea bine..nu vreau sa-ti iei viol totusi-nu...ma descurc...nu te deranja..
-oh haide...stii cat timp am vrut sa ne vedem? te rog...lasa-ma sa fac asta...doar te duc acasa..nu te mananc...inca.
ranjeste.cum adica? cum adica cat timp a vrut sa ne vedem...cum adica...nu ma mananca...inca...?
-deci ce zici? ma lasi..? sa te conduc acasa...?
-mbine..vino dupa minemergeam usor inaintea lui gandindu-ma la tot ce s-a intamplat in cateva minute...foarte...ciudat..dar placut..
-hm? la ce te gandesti?
-ah..nimic nimic
-se vede ca minti dar cum zici tu
-umm..am ajuns..se uita la blocul meu
-deci aici stai...aha
-mda...aici...si...mersi...ca m-ai condus
-nu ai pentru ce...poate...ne mai vedem...maine...? aici...?el tocmai m-a invitat in oras...? rose nu fi proasta..spune da...
-umm...da...de ce nu
-perfect...maine la 14 sunt aici....si cu astea spuse...noapte buna...sa ai o seara frumoasa...a si...tu cum te numesti?
-chaeyoung...si mersi...la felimi zambeste si pleaca
o doamne
asta chiar
s-a intamplat?
se pare
ca
da
.