Jedna z nejsmutnějších zpráv byla že se Annie měla stěholvat. Prve jsme jí to nevěřily ale byla to pravda.S Emily a Cheryl jsme to hodně obrečely. Annie taky nikam nechtěla jezdiť ale její táta si našel hodně dobrou práci až koukes od Bufendoru což bylo od nás 2,5 hodiny cesty.Měla se odstěhovat do konce května a bylo 1.května takže poslesní měsíc s ní.Snažily jsme trávit spolu co nejvíc času.Chodily jsme hodně do parku a k rybníku(naše nejoblíbenejší místa).Taky jsme pomáhaly Annie balit všechny věci s jejího pokoje a to jich bylo hodně.Během pár týdnu nás Anniny rodiče pozvali abychom se jeli podívat snimi do jejich nového bytu.Zatím ho ještě neměli koupený jen se jeli podívat.Byt byl nádherný velká kuchiň,krásný obývak,dva záchody a jenda koupelna.Annie pokoj byl tak dvakrát větší než ten můj,měla tam dvojlůžkovou postel,televizi,obrovský stůl a malý kumbálek(něco jako malá šatna).Ten byt byl sice krásný ale Annie se to stejnak nelíbilo protože byla od nás hrozně daleko.Když jsme přijeli domů říkala jsme o tom mamce a té to bylo taky moc lilto protože se s Annie známe už od základky a naše mamky jsou taky hodně dobré kamarádky.Bylo 19.5. už se to blížilo když nám řekla Annie že bude bydlet v domě je to tak hodina od Bufendoru ta dědina se nazývá Limovo údolí.Sice je pořád od nás daleko takže jsme s toho radost moc neměly ale už jsme od sebe jen asi hodinu a půl cesty.Dvacátého května jsme se tam jeli podívat a ten dům byl zase krásný Annie teď neměla tak velký pokoj ale zase tam byly pokoje dva druhý pro hosty (takže pro nás).Ten dům byl fakt velký i zahradu měli velkou s bazénem.Tento den byl jasný Annie se opravdu stěhuje pryč! Cheryl napadlo že by jsme mohly pomoc s balením a vyklízením jejich bytu v Neweiru. 25.5. jsme jely já s Emily pomoct vybalovat do jejich nového domu a zařídit Annie pokojíček.Volala jsem mamce jestli bych nemohla u Annie přespat že bych jim pomohla celý týden(měli jsme totiž ředitelské volno).Máma mi to dovolila takže jsem tam byla s Annie celý týden a pracovaly jsme.My jsme si vzaly nastarost pokoj pro hosty a Annie pokojíček.První den jsme vymalovávaly zdi na pastelově růžovou.Jedna zeď zůstala bílá kde byla nová dvojlůžková postel.Mezi tím jsme smontovávaly skříně,noční stolky,poličky a pracovní stůl.Když jsme měli všichni hotovo objednali jsme si sýrovou pizzu a pořádně se nadlábli.Dali jsme si odpočinek a zase pokračovali.K večeru jsme pak s jejím tátou smontovávali postel aby jsme si mohly kam lehnout,povlíkly madračku a polštáře s peřinou.Převlíkli jsme se do pyžama lehly jsme si a usly.Ráno jsme se vzbudily až opůl deváte,rychle jsme se nasnídaly převlíkly a šup šup do práce.Dnes jsme vymalovávaly pokoj pro hosty na bílou barvu a jedna stěna byla šedá.Seskládaly jsme skříně a malý nočí stolek.Mezi tím jsem šla pomoct Annie mamce do kuchině vyskládávaly jsme nádobý a montovaly skříňky. Odpoledne jsme jeli do Ikei nakoupit nějaké dekorace do koupelny,pro hosty a kuchině+co se nám bude líbit.Takže náš nákup byl.
Kuchině:klasické Ikea skleničky,dvě dřevěná prkínka,příbory,prostírání,pár talířů.
Koupelna:,osušky,ručníky,háčky na ručníky,nádobka na tekuté mýdlo,držáčky na kartáčky.
Pokoj pro hosty:povlečení,prostěradlo,2 polštáře,svíčky,zrcadlo a malou knihovničku.
A do Annie pokoje:nalstěnku,povlečení,malé polšářky,kaktusky,hodiny,zrcadlo,svíčky a malé zrcátko.
Takže jsme utratili spoustu užitečných peněz.Všechno jsme to vyzdobily hlavně v pokoji pro hosty a u Annie.
Potom za námi přijela i Emily a udělaly si holčičí párty,koukaly jsme na horor.Horor byl fakt horor takže jsme se pak bály a nemohly jsme usnout.Ráno jsme vstaly v deset a daly jsme si lilvanečky s javorovým sirupem mím nejoblíbenějším.Pěkně jsme se nadlábly a šla jsem si zbalit věci do tašky,Emily se ještě podilvala všude po domě a pak se zbalila.Vyzvedla mě mamka a vzaly jsme i Emily a jely domů.Po dvou dnech nám bylo pořád hrozně protože bez Annie to nebylo ono.Když jsme byly v parku ta jsme to tam probrečely.Ve škole jsme se nudily,vždy Annie navrhla něco dobrého a měly jsme se o čem bavit. Ale pořád jsme si volaly na skupině,takže jakoby jsme se viděli ale celý květen jsme vpodstatě probrečely s holkama.Bylo to pro nás ale i pro Annie hrozné.Nejhorší bylo že nebude na našem školním plese, chodily jsme spolu už od základky.A taky tohle je naše další téma s holkama ze třídy bojíme se o to kdo si nás vybere na ples ráda bych aby si mě vybral James ale asi si spíš vybere Cheryl je mnohem hezčí.