Fantomele de la etajul 2 . ( part II )

153 15 0
                                    

Ramasesem pe ganduri.. Daca o sa se intample ceva?Nu aveam de ales decat sa urc in continuare si sa descopar. Dar ceva tot ma tinea pe loc. Fantomele o sa imi faca ceva rau? O sa imi pierd prietenii? Si daca o sa ii pierd, va fi doar vina mea, doar a mea ..

- Alex ? Ce ai de gand sa faci ? ( intreb eu cu o oarecare frica .. ) .

- N-am de gand sa stau aici cu mainile in sani si sa astept .

- Eu ce ar trebuii sa fac ? ( intreba Cristi mai speriat ca mine ) .

Eu si cu Cristi am ramas in spatele lui Alex . Mergeam dupa el dar din clipa in clipa ma mai opream si ma uitam la Cristi care mai avea putin si plangea ca un copil care i-ai furat bomboana .

Intr-un moment de frica .. Am facut cunostinta cu asfaltul. Am inchis ochii inainte ca Alex sa vina inspre mine..

Parca visam . Eram in spital de una singura si filmam. Nimic interesant.

- Buna , sunt tot eu . Se pare ca sunt pe cont propriu. Nu stiu ce s-a intamplat cu Alex..Nici de Cristi nu stiu ceva.. Se pare ca trebuie sa fac totul de una singura! Hei .. Uite o seringa pe jos.

Am inghitit in sec cand am vazut ca seringa avea sange proaspat in ea. Am rasuflat usor si am incercat sa o ridic dar s-a evaporat. Am ramas neclintita pentru o secunda si o fantoma isi facu aparitia. Se invartea in cerc in jurul meu si radea. Nu avea un ras malefic.

-Cine esti si ce vrei de la mine ? ( intreb eu serioasa)

- N-am ganduri rele, nici nu credeam ca o sa vina cineva pe aici. Off .. Ce n-as da sa fiu in viata!

-Dar ce s-a intamplat cu tine?

- Eram o pustoaica de 15 ani..Am venit aici cu prietenii mei sa descoperim acest spital. Dar , se pare ca fantomelor nu le plac oaspetii.

Stai ce ?! O pustoaica de 15 ani?! Ai venit aici cu prietenii?! Omg ! ..

-Sa inteleg ca au ceva cu oamenii .. Nu-i asa?

- Da pai , oamenii , nu lasa natura in pace niciodata. Vor sa vada , sa descopere.. Isi baga nasul unde nu le fierbe oala. Nu crezi ?

- Da dar.. Eu nu vreau sa fac niciun rau acestui spital. ( spun eu dezamagita de cele auzite .. ) . Acum ca mi-ai spus ma simt vinovata si dezamagita.. Am vrut doar sa vad ce e asa de special aici. Locul asta ma atrage si vreau sa stiu din ce cauza. Nu pot sa stau cu mainile in sani. Nu vreau sa le fac rau fantomelor..

-Spunele asta si lor. Nu stiu daca te vor crede . Candva , au fost si ei oameni. Dar sa stii ca pe mine te poti baza. Mi-a facut placere sa te cunosc, eu sunt Laura , o fantoma care e trista mai mereu.. Ma bucur ca am reusit sa iau legatura cu tine prin acest vis Amalia .

Imi deschid ochii lenesa incercand sa identific decorul.. Dupa alte incercari .. Am reusit sa ii deschid iar Alex ma tinea in brate si plangea ca un bebelus.

- Laura... Unde e Laura?!

- Cine e Laura?! ( ma intreaba Cristi usor confuz..)

-Fantoma cu care am vorbit in vis. ( A sunat ciudat cand am spus asta) . Trebuie sa o gasim ! E aici in spital ! Stiu asta !

- Cred ca tu si cu Cristi ar trebuii sa stati aici. Continui eu filmarea..

A da ! filmarea !

Alex se uita continuu la filmare , nu ii venea sa creada! Bine .. Nici eu nu credeam .. Dar aveam o dovada dintr-o alta lume.

- Deci .. Ea este Laura.

- Da ! Si trebuie sa vorbim cu ea! Cunoaste acest spital!

- O sa o gasim Amalia .. Nu te teme. * intre timp ce ne tot plimbam prin spital .. * . PS : stiu ca am unele greseli gramaticale dar m-am grabit sa scriu si din cate vad pe o singura domnisoara a deranjat-o . Aveti grija ! Se crede de la politia limbii romane .

Oră târzieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum