6. Věrná i po smrti

1K 55 1
                                    

Jakmile se za Peterem zavřely dveře, Serena se rozesmála vysokým, děsivým smíchem. Její plán vyšel.

Sama jsem nečekala, že to bude tak jednoduché. Hlupáček Peter natolik toužil po informacích a nepomyslil na obezřetnost. Kdyby nebyl zaslepený, tak si přece musel všimnout náznaků, že zde není něco v pořádku. Obrazy, které nemluví? Strom života bez mého jména? Smrt rukou Smrtijedů a přitom bez kapky krve? Ubohý blázen. Dovolte, abych se představila. Serena, milenka lorda Voldemorta a věrná Smrtijedka. Jedinou pravdou zůstává věštba vyřčena před mou smrtí. Čekala jsem na Petera,abych mu zabránila předat jakékoliv informace o moci jeho dcery. Vstoupil do místnosti beznaděje. Časem se zblázní a sám se zabije. Jeho drahá dceruška nebude mít žádné tušení co v minulosti udělat. Něco pokazí a můj pán nepadne.

******

Po osmi letech beznadějného hledání Peter již zapomínal, co vlastně přišel hledat. Domů napsal naposledy před rokem a to pouze krátký vzkaz, že je v pořádku a stále hledá. Dnes už si nedokázal vybavit, kdo je jeho rodina ani kdo je on sám. Neustále pročítal svitky, ale nic mu nepřišlo povědomé. Nic mu nenapovědělo proč tam je.

Co já tady vlastně dělám? Nemám zdání. Stal se ze mě blázen bez špetky zdravého rozumu. Vždyť už ani nevím kdo jsem. Nevím ani jak dlouho jsem tady a už vůbec netuším, kde vlastně jsem! Poslalo mě sem Ministerstvo? Nebo jsem přišel sám? U Merlina, jsem hrozný hlupák! Myslím, že je na čase to skončit.

Ano, Serenin plán vyšel. Peter se zbláznil a neviděl žádné řešení. Smrtijedka věrná svému pánu opět vyhrála.

Peter začal uklízet veškeré svitky na svá místa. Když měl hotovo, na stole se objevilo jídlo. Usedl a začal jíst, jako kdyby to bylo naposledy. Vychutnával si každé sousto a přemýšlel jak nejlépe skončit. Věděl, že musí. Nemohl dále setrvávat v nevědomosti. Náhle dostal nápad. Dojedl a talíř zmizel.

„Vím, že je zde někdo, kdo mi zajišťuje stravu, čistý oděv i soví poštu. Nyní na vás mám svou poslední žádost. Chci lektvar Náhlé smrti.“

Věděl, co žádá. Než žít ve zmatku a zoufalém šílenství, tak raději rychlou smrt. Vzápětí se na stole objevila malá lahvička s černou tekutinou. Peter nezaváhal ani na okamžik a lektvar vypil. Pár sekund nato se sesunul bez známek života k zemi. Serenin smích se rozezněl sídlem.

Bez výsledku skončila pouť Petera Andrewse, přesto se však Serena radovala předčasně. Občas se do dění na zemi zapojí i moc mnohem silnější než její oddanost svému Pánovi.

Cesta za Pánem zlaKde žijí příběhy. Začni objevovat